וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב מכבי תל אביב בספק להמשך הסדרה, יחמיץ את המשחק הבא מול פנאתינייקוס

24.4.2024 / 19:33

הצהובים יחפשו מחר (חמישי, 21:15) לעלות ליתרון 0:2 בסדרת פלייאוף היורוליג באואקה שבאתונה, אך יאלצו לעשות זאת ללא בולדווין שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ועשוי לא לשוב גם למשחקים הקרובים

תיקתקנו, 24.4/ספורט1

אחרי הניצחון הדרמטי במשחק מספר 1, תקווה מכבי תל אביב לעשות עוד צעד לעבר הפיינל פור כשתתארח מחר (חמישי, 21:15) באואקה אצל פנאתינייקוס למשחק השני בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג.

הצהובים, שכאמור ניצחו במשחק הראשון 87:91, לא חגגו יותר מדי את הניצחון הגדול, והיום חזרו להתאמן ולתדריכי וידאו שעברו על הטעויות שביצעו במשחק הראשון ומה הם ירצו להשיג במשחק השני. במכבי מאמינים שיש ביכולתם להפתיע בפעם השנייה את היוונים, ולחזור ביום שלישי לבלגרד במטרה לגמור את הסדרה כבר במשחק השלישי בצורה חלקה.

השאלה הגדולה הייתה סביב המשחק היא שיתופו של וויד בולדווין. הגארד המוביל של הצהובים סובל מרגישות בשריר הירך האחורי מתחילת הרבע הרביעי של המשחק אמש, ולמרות שהודיע כי יש בכוונתו לשחק, במועדון הודיעו כי הוא לא יקח חלק במשחק מחר כשהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. החשש אצל האלופה הישראלית שהוא לא יוכל לשוב בכלל לסדרה, אך הקבוצה תבדוק את מצבו בימים הקרובים.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
פציעה אכזרית שעלולה להשבית אותו מכל הסדרה. בולדווין/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

שחקן נוסף שמצבו הרפואי הוא לא אופטימלי הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו. למרות ששיחק אמש לדקות בודדות בלבד, וכן בניצחון על הפועל באר שבע במוצאי שבת, סיפרו במועדון כי הוא עדיין מושפע מהפציעה שלו בכתף וההערכות הן שמגן הכתפיים שאיתו הוא משחק מפריע לו במעט. עם זאת, דיברתולומיאו צפוי להמשיך ולשחק ולקבל קרדיט מעודד קטש.

רק פעמיים בעבר הגיעה מכבי למשחק השני בסדרת רבע גמר בשיטת הטוב מחמישה כשהיא מובילה 0:1 מניצחון חוץ, ובשני המקרים הפסידה, גם למילאנו ב-2014 וגם למונאקו בעונה שעברה. במועדון סיפרו שלמרות שהעבירו את ההכרעה לאולם הביתי שלהם בבלגרד, הם חשים בהזדמנות ליצור פער שממנו יהיה קשה לפנאתינייקוס לחזור ויבואו בגישה אגרסיבית כפי שהיה במשחק הראשון.

ג'וש ניבו, שהצטיין במשחק הראשון מול פנאתינייקוס, אמר לקראת המשחק השני: "יהיה משחק קשה יותר. הם היו מאוד מתוסכלים ואנחנו צריכים להתכונן למשחק פיזי ולהיות מרוכזים".

"יש לקבוצה שלנו אופי. אנחנו תמיד משחקים ביחד וגורמים לדברים לעבוד. אנחנו חייבים להיות ממושמעים ומרוכזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully