וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוס שלו, ושלהם: מרקו בלבול ומכבי נתניה מסתערים על גביע המדינה

24.4.2024 / 12:30

המאמן שהתבקש רק להשאיר את הקבוצה בליגה הפך לה את העונה, וכעת הוא ינסה להצעיד את היהלומים לגמר גביע רביעי בעשר שנים

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

41 שנים מאז אותה אליפות מיתולוגית בעונת 1982/3 לא זכו אוהדי מכבי נתניה לראות את קבוצתם מביאה תואר לעיר. הערב (רביעי, 20:30) תשחק מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע ותנסה להגיע לגמר רביעי בתוך עשר שנים. בנתניה עדיין מלקקים את הפצעים ונזכרים בעצב רב בגמר של העונה שעברה, בו הובסה הקבוצה 3:0 על ידי בית"ר ירושלים ומקווים לסיים את העונה הזאת עם גביע מתוק בארון.

"מה לא עברנו העונה, רכבת הרים והתקפי לב", אמר היום גורם במועדון לקראת המשחק החשוב הערב בבלומפילד. "התחלנו עונה עם ציפיות לפלייאוף עליון, אבל הדברים די התרסקו לנו בפרצוף. בסוף פיטרנו שני מאמנים, נכשלנו במשימה להגיע וכעת עדיין לא הבטחנו את המקום שלנו בליגה. בתוך כל זה לחשוב שעוד אפשר לסיים עונה כזאת עם תואר זה מצד אחד בלתי נתפס, מצד שני זה חלום והלוואי שזה יקרה".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ייצב את הספינה. מרקו בלבול/ברני ארדוב

מכבי נתניה מגיעה למשחק הערב אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד ובעיקר עם שער אחד בלבד שספגה הקבוצה בפרק הזמן הזה. "אפשר כבר להגיד שמרגישים ובגדול את טביעת האצבע של מרקו בלבול", הוסיף גורם נוסף בנתניה. "כשמרקו הגיע הוא קיבל משימה אחת ויחידה, להשאיר את הקבוצה בליגה, הדרך והצורה לא היו חשובים, רק להישאר בליגה ונכון לעכשיו הוא עושה את עבודתו בצורה מצוינת ואפילו קיבלנו בונוס, עם נצחון אדיר מול מכבי חיפה ברבע גמר", הוסיף הגורם.

הגעתו של בלבול, יחד עם הנצחון בחיפה בגביע, הפכו כנראה את העונה של נתניה על פיה. במועדון טוענים שהניצחון מול הירוקים נתן המון ביטחון לקבוצה ולצוות המקצועי ואחריו אפשר היה להתרכז במשימת ההישארות בליגה, שזאת המשימה המרכזית ובעצם היחידה שהוא קיבל כשהגיע. "כשאתה מנצח את מכבי חיפה בסמי עופר, השחקנים מבינים שפה והלאה הכל אפשרי וזה ממש נכון. הדבר הראשון והעיקרי שמרקו עשה זה לייצב את ההגנה, כבר בחיפה ראינו קבוצה שעמדה אחרת וצריך לזכור שניצחנו שם אחרי פיגור ועם מחצית שלמה בעשרה שחקנים. זה היה נצחון פסיכי. הקרדיט לשחקנים כמובן, אבל בעיקר למרקו שידע לסדר אותם כמו שצריך מפה הדברים החלו להסתדר ואז גם אפשר לקחת נקודות בליגה", אומרים בנתניה. "אנחנו לא רואים כדורגל גדול, אבל למי אכפת? לפעמים צריך נקודות בכוח והמטרה מקדשת את האמצעים. מרקו ידע לייצב את משחק ההגנה, אנחנו כבר לא רואים קבוצה שלוחצת כמו משוגעת ללא שום תכלית ובסוף סופגת שערים טפשיים. ראינו בשני המשחקים האחרונים שלא ספגנו ופתאום אפשר לסיים משחקים ללא ספיגת שער, ככה נשארים בליגה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כרם ג'אבר מכבי נתניה. ברני ארדוב
יחזור להרכב. ג'אבר/ברני ארדוב

הסדר בהגנה שבלבול הביא, בתוספת לארבע נקודות שהקבוצה לקחה בליגה בשני המשחקים האחרונים, הורידו את מפלס הלחץ והכניסו לא מעט שקט במועדון לקראת המשחק נגד באר שבע הערב. בנתניה אומרים שבאר שבע מגיעה פייבוריטית, אבל במשחק נתון, בטח בגביע, באצטדיון נייטרלי, עם כמות אוהדים זהה לשתי הקבוצות, הכל אפשרי.

נתניה תגיע הערב בסגל מלא למשחק, כאשר כארם ג'אבר, ג'ואל אבו חנא ובוריס אנו, שלא שיחקו מול הפועל ירושלים בשבת, צפויים לשוב להרכב. איתי בן שבת ויובל שדה, שהפכו לבלמים של בלבול במרכז ההגנה, יפתחו גם הערב, וכדי להגיע לגמר רביעי בתוך עשר שנים, נתניה תצטרך תרומה משחקני החלק הקדמי, אביב אברהם, עוז בילו, לירן רוטמן, איגור זלטאנוביץ' וכל אחד מהאחרים שיקבלו דקות משחק, דוגמת איתמר שבירו, אחמד סלמן ובר כהן. בנתניה מאמינים שהמפתח לנצחון הערב הוא קודם כל לשמור על רשת נקייה ולא לספוג, דבר שעשוי להכניס את הבאר שבעים לסוג של לחץ ואז יהיה אפשר מבחינת נתניה להשתלט על המשחק וגם לנצח.

12 אלף אוהדים בצהוב-שחור ימלאו הערב את יציעי בלומפילד, רובם היו מן הסתם בגמר של העונה שעברה והערב הם מתפללים לנצחון מתוק, עם חלום בלב להניף גביע בסיום העונה המשוגעת שעוברת על המועדון שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully