וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "לא היתה לי התלבטות עם הפועל ת"א, אתאים את עצמי לסגל"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 12:27

רגע לפני הבכורה, סיפר היווני לאתר הרשמי של האדומים: "עכשיו יש כאן שחקנים ששמחים להיות פה וצריך לדאוג שזה יישאר כך, מבטיח שהאוהדים יראו מאמץ, מחויבות והקרבה, הקרבה אמיתית"

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

סטפנוס דדאס יערוך הערב (רביעי, 20:30) את הופעת הבכורה שלו כמאמן הפועל תל אביב, כשיפגוש את נס ציונה. רגע לפני, התראיין לאתר הרשמי של המועדון ונשאל האם לא חשש להגיע לקבוצה שנמצאת במשבר. "אני חייב להגיד שהסיטואציה פחות חשובה עבורי, ברגע שאתה מרגיש שרוצים אותך ושסומכים עליך, שיש כאן צוות שרוצה לעבוד איתך - לא הייתה לי התלבטות", אמר, "זה פשוט חלק מהחיים שלנו כמאמנים - לוקחים הזדמנויות ומנסים לעמוד בציפיות".

היווני הוסיף וסיפר: "היו כאן שינויים שלא היו תלויים בשחקנים וזה הקשה על כולם. עכשיו יש כאן שחקנים ששמחים להיות פה וצריך לדאוג שזה יישאר כך. דבר נוסף שאנחנו צריכים לעשות בוודאות הוא להחזיר את הביטחון שלאחרונה קצת נפגע, מה שאני רוצה לעשות זה לעזור לקבוצה לסיים חזק מאוד את העונה. שני המשחקים הקרובים יראו לי את האופי והכימיה של השחקנים על המגרש. אני אתן להם כוח ואדחוף אותם עד הקצה לעשות את הכי טוב שלהם. ואז אחרי שני המשחקים האלה יהיה לי יותר ידע כדי לעשות את כל מה שטוב לקבוצה".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
שני המשחקים הקרובים יעזרו לו להכיר ולהבין את הסגל. דדאס/אודי ציטיאט

כשנשאל איזה כדורסל מאפיין אותו, השיב: "הכי חשוב לי, כמאמן, בסיטואציה הזו, זה לדעת להתאים את עצמי לסגל. לכל מאמן יש פילוסופיה כלשהי, יש לי אחת ספציפית, היא אפילו מוכחת ועבדה בישראל אבל אני צריך לראות מה ההרכב שיש לי פה, ולחשוב איך להתאים אותו לאיך שאני רוצה לשחק. כרגע, מאז שאני כאן, הדרך הזו נבנית. אני מתכוון גם לשמור על החלק המוצלח שהיה עד עכשיו וגם להוסיף את הפילוסופיה שלי בהתאם, אנחנו יכולים לעשות את זה. זה לא בהכרח משהו ספציפי כמו יותר שלשות או יותר חדירות לסל, זה תלוי מה ההגנה נותנת לך. אנחנו מכינים את השחקנים לכל תרחיש כדי להיות מוכנים, לקרוא ולהגיב.

"אני מבטיח שהאוהדים יראו מאמץ, מחויבות והקרבה, הקרבה אמיתית. אני אנסה לנסות לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית. אני אעשה הכל. האוהדים ירגישו את זה והם יבינו את זה. אני רוצה להעביר את האנרגיה שלי לשחקנים. כשהם יקבלו את האנרגיה הזו גם ממני וגם מהאוהדים, אני מצפה מהשחקנים לשחק ברמה גבוהה ולספק ביצועים טובים, אני אעשה הכל בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully