וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סימנה מטרת רכש מובילה - ותדרוש סכום עתק עבור כוכבה

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 13:02

הקטלאנים יבצעו ניסיון שלישי ברציפות לצרף את ברנרדו סילבה: "הוא חולם לשחק שם". לאמין ימאל לא יימכר עבור פחות ממיליארד (!) יורו

תקציר: ארסנל - צ'לסי 0:5/ספורט1

במקביל לסאגת עתידו של צ'אבי, שאמור להחזיר בקרוב תשובה לגבי העונה הבאה, מנסה ברצלונה לבנות את הסגל ל-2024/25. לפי "מונדו דפורטיבו", השם החם ביותר כרגע על הפרק הוא זה של ברנרדו סילבה, שמלהיב מאוד את הצוות המקצועי והניהולי.

הקטלאנים ניסו להחתים את כוכב מנצ'סטר סיטי בשני הקיצים הקודמים וכשלו. יש לציין שהפורטוגלי האריך את חוזהו באלופת אנגליה עד 2026, אך סעיף השחרור שלו עומד על 58 מיליון יורו - סכום ריאלי למדי. "מקורות המקורבים לברנרדו טוענים שלמרות הארכת החוזה, החלום שלו הוא לשחק בברצלונה", נכתב.

במקביל, העניין של פריז סן ז'רמן בלאמין ימאל לא פוסק. לפי "לה פריזיאן", אלופת צרפת רוצה מאוד להחליף את קיליאן אמבפה בילד הפלא בן ה-16 והציבה אותו בראש רשימת הרכש שלה. ברצלונה לכאורה דורשת 200 מיליון יורו, ובצרפת מצליחים לדמיין תסריט שבסופו של דבר יוביל לעסקה. עם זאת, לפי "מארקה", הקטלאנים משדרים מסר זהה - אם קבוצה כלשהי רוצה לרכוש את ילד הפלא שלה, היא תצטרך לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו - לא פחות ממיליארד יורו.

שחקן נוסף שמסקרן את פריז הוא פרנקי דה יונג, אולם לפי "ספורט" ההולנדי רוצה להישאר בברצלונה, וזו לא מוכנה לוותר עליו.

ברנרדו סילבה חוגג שער לזכות מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע. רויטרס
אולי הפעם? ברנרדו סילבה/רויטרס

רפא מארקס, שהוזכר כאחד המועמדים המובילים לרשת את צ'אבי אם זה אכן יעזוב בקיץ, קיבל הצעה להמשיך בשורות ברצלונה ב' לעונה נוספת וצפוי להסכים. במועדון מרוצים מאוד מהעבודה שעושה שחקן העבר המקסיקני ורואים בו מועמד טבעי לאמן גם את הקבוצה הבוגרת בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully