וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול פתחה עם פיינורד בשיחות לגבי ארנה סלוט, גם סכום הפיצוי נקבע

ב"סקיי" טוענים שהמגעים עשויים להיסגר מהר מהצפוי, המרסיסיידרס ישלמו 9 מיליון ליש"ט עבור היורש של יורגן קלופ: "עונה על כל הקריטריונים"

תקציר: פולהאם - ליברפול 3:1/ספורט1

דבר עדיין לא נחתם, אך עושה רושם שיורשו של יורגן קלופ בליברפול יהיה ארנה סלוט. המרסיסיידרס חלמו על צ'אבי אלונסו, ולאחר שזה בחר להמשיך בבאייר לברקוזן לטשו עיניים גם לכיוונו של רובן אמורים מספורטינג ליסבון, אולם ב"אתלטיק" דווח אמש כי זה ירד מהפרק ועשוי לנחות דווקא בווטסהאם.

על כן, השם המוביל ברשימה הפך להיות זה של מאמן פיינורד. לפי פבריציו רומאנו, "יש קשר ראשוני מאוד חיובי בין סלוט וליברפול. בקרוב צפויה שיחה נוספת, הוא מאוד רוצה לאמן את ליברפול". בניגוד לדיווחים קודמים, להולנדי בן ה-45 אין סעיף שחרור בחוזהו, אם כי קבוצתו בכל זאת תדרוש פיצוי כספי כלשהי, כשם שעשתה כשהיה מועמד לטוטנהאם בעונה שעברה.

ב"סקיי ספורטס" יישרו קו היום וטענו כי שיחות רשמיות בין המועדונים כבר החלו, טענו כי סלוט "עונה על כל הקריטריונים" וגרסו כי "המגעים יכולים להתקדם מהר מאוד". לפי אותו דיווח, ליברפול עשויה לפצות את פיינורד ב-9 מיליון ליש"ט.

מאמן פיינורד ארנה סלוט. Andre Weening/BSR Agency, GettyImages
מתקרב לאנפילד. סלוט/GettyImages, Andre Weening/BSR Agency

סלוט זכה בשנה שעברה באליפות עם פיינורד ובעונה הנוכחית בגביע, כשלפני שנתיים הביא את הקבוצה מרוטרדאם לגמר הקונפרנס ליג. אשתקד, כאמור, היה מועמד לטוטנהאם, אך בחר בסופו של דבר להישאר בפיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully