וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל? דיווח: באיירן מינכן החליטה מי יחליף את תומאס טוכל

לפי "בילד", ראשי הבווארים נפגשו במהלך סוף השבוע עם מאמן נבחרת אוסטריה רלף רנגניק, שעקף את אונאי אמרי והפך למועמד המוביל לתפקיד

תקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 5:1/ספורט1

לאחר שיוליאן נאגלסמן ירד מהפרק כשהחליט להמשיך בנבחרת גרמניה גם אחרי היורו, עושה רושם שבאיירן מינכן החליטה על זהות המאמן שלה בעונה הבאה: רלף רנגניק.

לפי העיתונאי כריסטיאן פאלק מ"בילד", הגרמני בן ה-65 הפך למועמד המוביל לרשת את תומאס טוכל, לאחר פגישה בינו ובין הנהלת המועדון במהלך סוף השבוע. אמש עוד נטען כי גם אונאי אמרי חזק על הפרק, אך כעת נדמה כי מאמן נבחרת אוסטריה הוא זה שיקבל את התפקיד. לפי דיווחים אחרים בגרמניה, באיירן תנסה לסגור את המינוי עוד השבוע, כדי להגיע בראש שקט לחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

רנגניק עלה לפסגות הכדורגל הגרמני בתקופתו בלייפציג. מנצ'סטר יונייטד התרשמה ומינתה אותו כמאמן זמני במהלך עונת 2021/22, אותה סיים בסופו של דבר במקום השישי בלבד ובמועדון החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עימו. בקיץ 2022 מונה למאמן נבחרת אוסטריה והוליך אותה ליורו 2024.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
בדרך למינכן. רנגניק/רויטרס

כידוע, חרף ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, תומאס טוכל לא ימשיך בשורות הבווארים בעונה הבאה. חלק מרשימת המועמדים להחליפו כללה גם את זינדין זידאן, רוברט דה זרבי ואחרים. בשבוע שעבר נטען כי באיירן תשקול גם למנות מאמן לעונה אחת בלבד, מתוך פנטזיה להסתער על יורגן קלופ בקיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully