וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות לקראת ריינה: רביבו אמור להמשיך כמגן ימני, זהבי יחזור להרכב

24.4.2024 / 9:18

מכבי ת"א פתחה בהכנות לקראת שבת: "לא ניצחנו אותם העונה". המאמן רואה במגן שלו שחקן שיכול לשחק במגוון תפקידים, הכוכב אמור לשוב ל-11. הערכה: כ-4,000 אוהדים יוכלו להגיע למשחק בנוף הגליל

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אחרי יום מנוחה, שתואם לטובת החג אתמול, תחזור הערב (רביעי) מכבי תל אביב להתאמן ותפתח בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי בני ריינה. במוליכת הטבלה נותנים הרבה כבוד לקבוצה של שרון מימר. "לא ניצחנו העונה את בני ריינה. לא בבלומפילד ולא אצלם", אומרים גורמים במכבי תל אביב. "ואחרי שני הניצחונות שלהם על מכבי חיפה, צריך להוסיף איזו קבוצה חזקה יש לריינה?"

במכבי תל אביב מקווים כי הניצחון הגבוה על הפועל חיפה, יוסיף לביטחון של השחקנים ומקווים שהם יידעו לחזור עם שלוש נקודות גם מהמשחק הקשה בגליל.

המאמן רובי קין נוטה להשאיר את רוי רביבו כמגן ימני. האירי לא מגדיר את רביבו כמגן שמאלי, אלא רואה בו שחקן בעל טכניקה גבוהה שיכול לשחק במגוון של תפקידים וכפי שפתח מול הפועל חיפה כמגן ימני, כך נראה שיהיה גם מול בני ריינה. ערן זהבי שנעדר מול הפועל חיפה בגלל חמישה כרטיסים צהובים צפוי לחזור ל-11, אפילו שדור תורג'מן רשם משחק טוב בהיעדרו של הכוכב וכבש את אחד השערים בניצחון 0:4.

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישוב להרכב למרות השער של תורג'מן? זהבי/אריאל שלום

אוהדים רבים רוצים ללוות את הקבוצה וממתינים לפתיחת מכירת הכרטיסים. מכבי תל אביב קיבלה בשלב הזה רק את היציע המערבי, אבל בקרית שלום ממתינים לעדכון מריינה, האם מופשר להם גם היציע שמאחורי השער, לשם רוצה ארגון האוהדים לרכוש. ההערכה היא כי בסופו של דבר ייפתחו שני יציעים למכירה וכ-4,000 אוהדים יוכלו לתמוך בקבוצה בנוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully