וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמובן שנדאל יכול לזכות ברולאן גארוס" - אך יש שלל נורות אזהרה

בן דודו ומאמנו לשעבר של השור ממאיורקה, טוני נדאל, סיפר: "הכל אפשרי. אם היה מגיע לגרנד סלאמים כדי להפסיד בסיבוב הראשון, זה היה מכתים את המורשת שלו. הוא צריך לשחק לפני פריז, אחרת זה יהיה בעייתי"

תקציר חצי גמר טורניר מונטה קרלו: סטפנוס ציציפאס ניצח את יאניק סינר/ספורט1

הקאמבק של רפאל נדאל למגרשי החימר אחרי 681 יום הסתיים עם הפסד בסיבוב השני של טורניר ברצלונה, וכעת אחד הטניסאים הגדולים אי פעם ממשיך בהכנות לקראת הגרנד סלאם האהוב עליו - רולאן גארוס שייצא לדרך בעוד כחודש.

"רפא צריך להמשיך לשחק, אם הוא לא יגיע לרולאן גארוס אחרי מספיק משחקים זה בעייתי", אמר בן דודו ומאמנו לשעבר, טוני. "אני מקווה שלא יהיו בעיות. כל עוד הוא לא מדורג, הוא עלול לקבל יריב כמו קרלוס אלקראס או יאניק סינר או מישהו מסוכן אחר. הוא מבין שיש לו אתגר גדול, אבל יש בו תקווה והכל אפשרי".

כמה גדולה התקווה הזו? לפי בן דודו של נדאל, "אין ספק שרפא יכול לזכות ברולאן גארוס. יהיה מאוד קשה ורפא לא שיחק כמעט שנה, אבל נותר עוד חודש והוא צריך לשחק קצת ולעבור את הימים הראשונים של הטורניר בשלום. הוא מקבל תמיכה גדולה בספרד ובכל העולם".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
העיקר שיהיה בריא. נדאל/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

ומה לגבי פרישה? לפי טוני נדאל, "רפא לא הולך לרולאן גארוס או ווימבלדון כדי לשחק רק בסיבוב הראשון, זה יכתים את המורשת שלו. ב-2013, אחרי הפציעה שספג ב-2012, הוא לא רצה להמשיך, אבל בסוף הוא סיים כמספר 1 בעולם. דברים משתנים במהרה בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully