וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס חוששת לקראת המשך הסדרה, ביתו של וילדוסה נשדד

קלאיציס התרשם מהצהובים ("כולם קיבלו החלטות נכונות"), גריגוניס: "יתרון הביתיות לא ינצח לבד, האולם הריק בבלגרד לא טוב לנו". סכום כסף ושעון רולקס נגנבו מביתו של הארגנטינאי, כשעה לאחר המשחק

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

פנאתינייקוס איבדה אמש (שלישי) את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשהפסידה באואקה 91:87 למכבי תל אביב כנגד כל ההערכות, וכעת בקבוצה מנסים לאסוף את השברים לקראת משחק מספר 2 ביום חמישי.

"שלטנו במשחק 35 דקות, אבל מכבי מוכשרת מאוד, בעיקר בהתקפה", סיכם פנאיוטיס קלאיציס. "הם קלעו 91 נקודות בלי השחקן הטוב ביותר שלהם ברבע האחרון, זה מראה כמה מוכשרים הם. כל השחקנים שם קיבלו את ההחלטות הנכונות. ברבע האחרון לא לחצנו כמו שצריך בהגנה, יש מעט משחק משחקים בהם ספגנו העונה 91 נקודות - בטח באואקה".

הפורוורד בן ה-25 הוסיף ואמר: "ידענו מההתחלה שבהתקפה נהיה בסדר, אבל שגם בהגנה צריך להופיע. אנחנו ב-1:0, הפסדנו משחק שהיינו צריכים לנצח, אבל בקרוב ניפגש שוב וזה יהיה משחק אחר לגמרי. ננוח, נצפה בווידאו ונגיע בחמישי כדי לנצח. ההגנה לא צריכה להשתנות - אנחנו אחת מקבוצות ההגנה הטובות באירופה, אבל מכבי מוכשרת מאוד בהתקפה".

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
פנאתינייקוס תתאוששש בחמישי?/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

מריוס גריגוניס ניסה להרגיע ואמר: "זה לא סוף העולם, במשך כל העונה הראינו אופי והתאוששנו וזה מה שצריך לעשות. הדבר החשוב הוא להישאר ביחד ולא לחזור על אותן טעויות. אף אחד לא אמר שזה יהיה קל, או שיתרון הבית יעשה את שלו וינצח לבד. מכבי שיחקה היטב ללא בולדווין, אבל צריך להתרכז רק בעצמנו. האולם הריק בבלגרד לא טוב לאוהדים וגם לנו, אבל מה שחשוב זה רק להשיג עכשיו שלושה ניצחונות ברצף".

אם ההפסד לא מספיק, הרי שביתו של שחקן פנאתינייקוס לוקה וילדוסה נשדד. זה קרה סביב 23:30 (שעון יוון), כשעה לאחר שריקת הסיום למשחק, כשמביתו של השחקן נלקחו שעון רולקס וסכום כסף שערכו לא פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully