וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי יהיה אלוף אסיה? אל עין העפילה לגמר ליגת האלופות

עומר אצילי לא נכלל בסגל, חבריו העפילו עם 4:5 בסיכום המשחקים על אל הילאל הסעודית. בגמר מחכה אחת מבין אולסאן מדרום קוריאה ליוקוהמה היפנית

תקציר: אל עין העפילה על חשבון אל הילאל לגמר ליגת האלופות של אסיה/ספורט1

שתי הופעות רשם במהלך העונה עומר אצילי בליגת האלופות של אסיה, פתח בהרכב במחזור סיום שלב הבתים ובגומלין שמינית הגמר והשלים 143 דקות בסך הכל, אבל בשאר המשחקים כלל לא נכלל בסגל. כך היה גם הערב (שלישי) במשחק החוץ נגד אל הילאל הסעודית ועטורת הכוכבים, אבל חבריו של הישראלי השלימו את המשימה בריאד והעפילו לגמר ליגת האלופות של אסיה, שם תמתין להם אחת מבין יוקוהמה היפנית ואולסאן הדרום קוריאנית שייפגשו מחר בדרום קוריאה לגומלין אחרי 0:1 לאולסאן במשחק הראשון.

כמובן ללא ניימאר ואלכסנדר מיטרוביץ' הפצועים, אבל עם בונו בשער, רובן נבס הפורטוגלי, מילינקוביץ'-סאביץ' הסרבי ומלקום הברזילאי, הסעודים עלו ליתרון בזק מפנדל של נבש כבר בדקה הרביעית ואחרי ה-4:2 במשחק הראשון, הם היו קרובים לקאמבק. שמונה דקות בלבד חלפו ואל עין חזרה לעניינים עם שער של אריק הברזילאי. אל הילאל שבה ליתרון מיד עם פתיחת המחצית השנייה משער של סאלם אל-דווסארי- השחקן שהדהים את ארגנטינה והעולם במונדיאל - אבל אל עין התגוננה, שמרה על התוצאה ללא שינוי עד לסיום ועלתה לגמר. גמר ליגת האלופות של אסיה ייערך במתכונת של בית-חוץ ב-11 וב-25 במאי.

עומר אצילי שחקן אל עין במסיבת עיתונאים. אל עין, אתר רשמי
יכול להיות אלוף אסיה בחודש הבא. עומר אצילי/אתר רשמי, אל עין

* בבלגיה, עומרי גנדלמן השלים 88 דקות בניצחון גנט 0:2 בחוץ על סט טרוידן בפלייאוף הקונפרנס ליג. הבופאלוס במקום הראשון בפלייאוף ומתקרבים אל עבר הבטחת עונה אירופית נוספת במפעל השלישי בחשיבותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully