וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פנאתינייקוס תקף את השופטים והבטיח: "ננצח את מכבי בסדרה"

23.4.2024 / 23:18

עתמאן רתח: "שריקות לטובת בולדווין מגוחכות, אם נודח - לא אהיה פה בעונה הבאה". ביוון כתבו: "מכבי ת"א שברה באואקה"

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בפנאתינייקוס קיבלו באכזה עצומה את ההפסד למכבי תל אביב הערב (שלישי) באתונה, ואיבוד יתרון הביתיות. היוונים חוו עונה מצוינת ביורוליג אחרי כמה שנים קשות, סיימו אותה במקום השני בטבלה - אבל ההפסד היום "זרק את יתרון הביתיות", כפי שכתבו בתקשורת היוונית.

ב-Sport24 נכתב: "מכבי 'שברה' באואקה ופנאתינייקוס זרקה את יתרון הביתיות". ב-Sport-fm הוסיפו: "החטא ועונשו. פנאתינייקוס פספסה אינסוף ריבאונדים וזריקות, עשתה טעויות בלתי מחויבות ברגעים הקריטיים והפסידה. מכבי מוליכה 0:1 ולקחה את יתרון הביתיות!".

המאמן ארגין עתמאן ערך מסיבת עיתונאים אמוציונלית בה אמר את הדברים שעל ליבו ואחר כך קם ועזב, בלי להמתין לשאלות.

"לא הגיע לנו לנצח את המשחק", אמר עתמאן, "החטאנו 10 זריקות עונשין, איבדנו הרבה כדורים, במיוחד בשתי הדקות האחרונות, כולל במהלך המכריע. היו שתי שריקות מגוחכות לשלוש זריקות לבולדווין, אמרתי שזה לא הוגן וגם קיבלתי טכנית. מגוחך שנתנו לבולדווין את 6 הנקודות הללו. איבדנו את יתרון הביתיות וזרקנו לפח עבודה של שבעה חודשים בעונה הסדירה".

מאמן פנאתינייקוס, ארגין עתמאן. Roberto Finizio, GettyImages
מאמן פנאתינייקוס, ארגין עתמאן/GettyImages, Roberto Finizio

המאמן הטורקי הוסיף: "אני לא יכול לדבר על זריקות העונשין, אולי על איבודי הכדור. אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי בהרבה, פיגור 1:0 זה לא משמעותי בשבילנו, אנחנו צריכים לחזור לסגנון המשחק שלנו. הבטחתי לכל האנשים פה שנגיע לפיינל פור, וההבטחה שלי עומדת. נגיע לפיינל פור - אם לא נהיה שם, אני לא אהיה כאן בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully