וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין טען: "כשיר למשחק 2", מכבי ת"א הבהירה: "הוא בספק"

23.4.2024 / 22:50

הגארד נפגע בניצחון הגדול על פנאתינייקוס, הצוות של מכבי ת"א יבדוק אותו. קטש: "ידענו שאם נעשה ריצה קטנה נשים עליהם לחץ"

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) ניצחון חוץ ענק 87:91 על פנאתינייקוס ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג. הצהובים לא נבהלו מהיריבה שסיימה את העונה הסדירה במקום השני, לא נבהלו גם מפיגור דו ספרתי ו"גנבו" ליוונים את יתרון הביתיות. זה עדיין מוקדם, אבל הקבוצה הסופר התקפית של עודד קטש עשתה הערב צעד גדול לעבר פיינל פור ראשון מאז עונת 2013/14. משחק מספר 2 יתקיים ביום חמישי, שוב באתונה.

מה שהעיב על שמחת הניצחון הייתה הפציעה של ווייד בולדווין. הגארד המצטיין שהספיק לקלוע 15 נקודות ולחלק 7 אסיסטים, נפגע בעיצומו של הרבע האחרון, נטש את המגרש ולא חזר. בולדווין ייבדק על ידי אנשי הצוות הרפואי של מכבי תל אביב ובמועדון לא אופטימיים במיוחד לגבי סיכויי שיתופו במשחק השני בסדרה, מחרתיים באואקה. בולדווין עצמו דווקא אמר בסיום: "אני אהיה מוכן בחמישי", אבל הצהובים הודיעו רשמית: "בולדווין סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, בספק למשחק הבא".

המאמן עודד קטש גם אמר: "יש רגשות מעורבים. מצד אחד שמחה גדולה על ניצחון גדול, אבל מצד שני הפציעה של ווייד קצת מורידה את השמחה. אני מקווה שזה לא חמור".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
לא מוותר על המשחק מחרתיים/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

רבע 1

קטש הוסיף הערב: "החצי הראשון שלנו לא היה טוב, בעיקר הגנתית - לא הפרענו להם מספיק. הייתה התרגשות מסוימת, אווירה כזו... בחצי השני עשינו עבודה יותר טובה. גם אנחנו, המאמנים, ניסינו יותר מדי דברים בחצי הראשון. צמצמנו את הנסיונות במחצית השנייה וחזרנו לבסיס. ידענו שאם נעשה ריצה קטנה נשים עליהם לחץ ובאמת ראינו שרמת הביצוע שלהם ירדה והביטחון שלנו עלה. בונזי היה אדיר ברבע האחרון, לורנזו ותמיר לקחו החלטות טובות".

בונזי קולסון שהצטיין עם 18 נקודות, אמר על המהפך הגדול במחצית השנייה: "ניסיתי לשחק את המשחק שלי וכולנו דיברנו על כך שבמחצית השנייה עלינו לשחק טוב יותר וכולם התעלו ועשו זאת. שיחקנו טוב בהגנה, היו לנו קליעות גדולות ונשארנו ביחד".

ווייד בולדווין: "הגנו היטב, עשינו התאמות ופעלנו לפי תוכנית המשחק שלנו. הייתה אווירה עויינת, אבל היינו בשלב הזה גם בשנה שעברה. זה משחק פלייאוף ובפלייאוף אתה נהנה מהאווירה ותמיד חושב ומכין את עצמך למשחק הבא. יום חמישי? אהיה כשיר ואשחק".

ג'וש ניבו: "מצאנו את הכוחות, חפרנו עמוק כדי לראות מה אנחנו עושים. זה משחק פלייאוף וידענו שאנחנו צריכים להיצמד לתוכנית המשחק שלנו ודחפנו אחד את השני. אני חושב שבמשחק כזה אתה צריך לדעת איך להיכנס לעניינים, אבל אנחנו עדיין אחרי משחק אחד בסדרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully