וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות האחרונה: גולשי הקייט בעמדה טובה להבטחת הכרטיס לפריז

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 20:46

לפני יום המוקדמות האחרון בהייר, דור זרקה טיפס למקום השישי ועקף את חברו לנבחרת זוהר חרובי. טל שדה ועילי ראבוני ומאור עבו וים ורטהיים מתרחקים מהמטרה, כמו גם נויה ברעם וסער תמיר

יומה השלישי של תחרות ההזדמנות האחרונה בשייט המתקיימת בהייר, המשיך בסימן השיפור של גולשי הקייט במאבק על הכרטיס לפריז. היום נערכו שלושה שיוטים, כאשר דור זרקה סיים את כולם בעשירייה הראשונה ועלה למקום השישי, תוך שהוא עוקף את חברו לנבחרת, זוהר חרובי.

בתמונת המאבק על הכרטיס האולימפי הנבחרת היא החמישית במניין הנבחרות המתמודדות על חמשת הכרטיסים האחרונים לפריז. לפני זרקה נציגים מבריטניה, פולין, יוון וארה"ב, כאשר נותרו עוד שני ימי שיוטי מוקדמות ושיוטי המדליות ביום שישי, בהם ינסו הישראלים לפחות לשמור על מיקומם.

בדגם ה-49er ירד היום הצוות של טל שדה ועילי ראובני מהמקום השמיני למקום ה-11, בעוד הצוות של מאור עבו וים ורטהיים רשם יום טוב וזינק מהעשיריה השנייה עד למקום ה-12. כרגע הישראלים הם המדינה השמינית, כאשר בתחרות מחולקות רק שלוש קווטות.

בדגם הנשים ה-49er FX הידרדרו נויה ברעם וסער תמיר ארבעה מקומות עד למקום ה-15 והתרחקו מהאפשרות להשגת הכרטיס.

דור זרקה. sailing energy, אתר רשמי
עלה למקום השישי. דור זרקה/אתר רשמי, sailing energy

בתחרות הפתוחה, שם משתתפים הישראלים שכבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים, מובילה תמר שטיינברג את תחרות גלישת הרוח בדגם ה-IQ פויל באופן מבטיח. שטיינברג סיימה את שני שיוטי היום במקומות 3,1 והיא ביתרון 11 נקודות על פני גולשת מפולין. אצל הגברים תום ראובני התייצב במקום השני בתחרות, מפגר בנקודה אחת בלבד אחרי גולש אוסטרלי. ניתאי חסון ונועה לסרי שמרו גם היום על המקום השישי בדגם סירות ה-470, אחרי שיוטים במקומות שבע ו-22. תוצאת השיוט השני נמחקה ממאזנם, שכן הם זכאים לזרוק את תוצאת השיוט הגרוע ביותר שלהם.

בתחרות הפנימית על הכרטיס לפריז בנבחרת סירות ה-ILCA7 יום השיוטים הנוכחי בסימן שיפור למאור בן הרוש, שאחרי פתיחת תחרות חלשה מאוד, עלה היום כמעט 20 מקומות, עד למקום ה- 32, בעוד עומר ורד וילנצ'יק נמצא במקום ה-53.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully