וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוכבתי בנתב"ג, החוקרים הטרידו אותי עם שאלות של יהודים"

אקס נבחרת רוסיה, דניס גולשאקוב: "ב-2020 הגעתי לחופשה בישראל. עיכבו אותי במשך שש שעות בגלל תמונה עם שליט צ'צ'ניה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.4/ספורט1

קשר נבחרת רוסיה לשעבר, דניס גלושאקוב, התראיין במולדתו וסיפר כיצד לפני כ-4 שנים עוכב בנתב"ג כשביקש לנפוש בישראל - לדבריו בגלל תמונה משותפת עם רמזן קדירוב.

קדירוב הוא נשיא הממשלה הפדרלית בצ'צ'ניה והפטרון של קבוצת אחמט גרוזני בה שיחק גלושאקוב בזמנו. מדובר בשליט אכזרי וחשוך, בן חסותו של ולדימיר פוטין, שאחראי לפגיעה בזכויות אדם באופן קבוע בצ'צ'ניה, שלח כוחות רבים למלחמה באוקראינה והתבטא נגד ישראל לאורך לא מעט שנים.

גלושאקוב סיפר בריאיון: "כשחגגתי יום הולדת 33 נסעתי לישראל כי רציתי לבקר במקומות הקדושים בירושלים. בין מחנות האימונים של אחמט גרוזני לקראת החזרה מפגרת החורף, הייתי אמור לנסוע לחופשה באיטליה - אבל ברגע האחרון שיניתי יעד. נחתתי בישראל והם החזיקו אותי בשדה התעופה המון זמן, הטרידו אותי ולא אפשרו לי להיכנס למדינה".

הכדורגלן דניס גלושאקוב עם שליט צ'צ'ניה, רמזן קדירוב. X, צילום מסך
גלושאקוב עם קדירוב/צילום מסך, X

השחקן בן ה-37, שהיום משחק בליגה הארמנית, סיפר בריאיון: "התברר לי שהם ראו תמונה שלי עם רמזן קדירוב ולכן עצרו אותי. כולם עברו, חוץ ממני ומכמה הודים שעוכבו. בחקירה שאלו אותי: 'באיזו קבוצה אתה משחק?'.

"עניתי: 'אני לא מבין מה הבעיה. אני תייר, אני רוסי, אני בחופשה. אני רק רוצה לבקר כאן שלושה ימים'.

"אמרו לי: 'אנחנו מבינים, ואתה משחק כרגע בספרטק סנט פטרסבורג?'

"אמרתי להם: 'יש קבוצה כזו? אתם אומרים את השם לא נכון. יש ספרטק מוסקבה - ואני לא משחק בה יותר. אבל אין קבוצה כזו ספרטק סנט פטרסבורג'

"החוקר שאל אותי: 'מתי היית פה בפעם האחרונה?'.

"השבתי: 'במוקדמות מונדיאל 2014, שיחקתי כאן עם נבחרת רוסיה נגד ישראל'

"הם אמרו לי: 'הגעת כדי לגור בישראל? מישהו מאחמט גרוזני ביקש ממך להגיע לכאן?'. הם שאלו אותי כל מיני שאלות של יהודים. הם החזיקו אותי שם 6 שעות לפני שנתנו לי להיכנס. הבנתי שזה בגלל צילום משותף עם רמזן קדירוב".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דניס גולשאקוב במדי נבחרת רוסיה ב-2017. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
דניס גולשאקוב במדי נבחרת רוסיה ב-2017/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

גלושאקוב שיחק שנים ארוכות בלוקומוטיב מוסקבה וספרטק מוסקבה וייצג את נבחרת רוסיה ב-57 משחקים בשנים 2011-2018. הוא שיחק באחמט גרוזני בעונת 2019-2020, אחרי שנזרק מספרטק.

ב-2018 נפתחה נגד הקשר חקירה אחרי שאשתו התלוננה במשטרה שהוא איים לרצוח אותה יותר מפעם אחת, וטענה שיש לה הקלטות והודעות כתובות. מאוחר יותר, אשתו פרסמה סרטון שלו בזמן שהוא בוגד בה עם אישה אחרת. הנישואים בין השניים התפרקו, גלושאקוב רוקן את חשבון הבנק ובית המשפט פסק שעליו לפצות את גרושתו ב-52 מיליון רובל (כ-85 אלף דולר באותה תקופה).

באותו זמן פורסם שגלושאקוב עסוק במזימות נגד מאמן ספרטק מוסקבה דאז, מאסימו קאררה, שפוטר בסופו של דבר. הוא גם הושעה בשלב מסוים אחרי שהתברר שעשה לייק לפוסט נגד קאררה. האוהדים ניהלו קמפיין נגד הקשר ולבסוף הסקנדלים גרמו לספרטק מוסקבה להיפרד ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully