וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לסטפנוס דדאס בהפועל תל אביב, הפועל ירושלים תתקרב אליה?

23.4.2024 / 17:41

אחרי שני הפסדים רצופים ועדיין בחסר, יתארחו האדומים אצל עירוני נס ציונה (ד', 20:30) שתציג לראשונה את ג'רמייה היל. הפועל ירושלים תרצה להמשיך במומנטום כשתארח את הפועל אילת (18:30)

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי) כשאחרי שני הפסדי ליגה רצופים ולראשונה עם סטפנוס דדאס על הקווים, תתארח הפועל תל אביב אצל עירוני נס ציונה התשיעית. הפועל ירושלים, אחרי שישה ניצחונות בכל המסגרות ובמגמה חיובית, תקווה להמשיך במומנטום שלה כשתארח את הפועל אילת מהתחתית.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. מאור אלקסלסי
חוזר לליגת העל, הפעם באדום. דדאס/מאור אלקסלסי

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב (20:30)

שני ניצחונות בלבד, זה המאזן הדל של עירוני נס ציונה בסיבוב השני בליגה אחרי שאת הסיבוב הראשון סיימה בצמרת עם שבעה ניצחונות. הכתומים אמנם נראים טוב יותר בשבועות האחרונים, אבל הפער בינם לבין המקום שמוביל בסוף העונה לפלייאוף רק גדל בזכות הניצחונות של היריבות הישירות שלה, ובנס ציונה ייכנסו לבית התחתון ממקום שמסיים להם את העונה ללא פלייאוף בפעם השלישית בלבד מאז עלה המועדון לליגת העל לפני למעלה מעשור. הקבוצה צירפה לפני עשרה ימים את הגארד האמריקאי ג'רמייה היל, שלא שיחק בהפסד לקרית אתא בשל בעיות עם השחרור הבינלאומי שלו, והוא יערוך את הבכורה שלו מחר.

שלושה שבועות וחצי אחרי שדני פרנקו פוטר מתפקידו תעלה הפועל תל אביב למשחק ליגה עם מאמן קבוע חדש, סטפנוס דדאס, שמונה עד לסיום העונה. היווני הספיק לראות את ההפסד השני ברציפות של האדומים בליגה, להפועל עפולה, ובימים האחרונים העביר מספר אימונים כדי לנסות ולאושש את המערכת שנראית בירידה משמעותית במשחקים האחרונים. הפועל תופיע למשחק הזה שוב ללא רכז טבעי בכיר אחרי העזיבה של וויל קאמינגס והפציעה של ג'ייקובן בראון כשרוב נטל הובלת המשחק יפול על בר טימור ובריאן אנגולה. ג'יילן הורד הפצוע עשוי להמשיך להיעדר ולהותיר את האדומים עם ארבעה זרים בלבד. דאסטי האנאס, ששיחק בנס ציונה רק את מחזור הפתיחה לפני שעזב בשל המלחמה, ואז שוחרר תמורת פיצוי כספי משמעותי, ובריאן אנגולה שזכה עם הקבוצה ביורופקאפ, יחזרו לראשונה לאולם לב המושבה.

רגע לפני ליל הסדר, הקבוצה קיימה אירוע מיוחד לחג הפסח, אליו הוזמנו כ-100 אוהדים מפונים מהדרום ומהצפון, שישבו יחד עם השחקנים, ההנהלה והספונסרים של הקבוצה לארוחת ערב חגיגית ב"מנדרין לופט" ליד חוף הצוק בתל אביב.

האוהדים שהוזמנו, חברי עמותה ומנויים של הקבוצה, פונו לפני יותר מחצי שנה מכפר עזה, בארי, אור הנר, רעים, זיקים, קיבוץ דן, קריית שמונה, קיבוץ סאסא, קיבוץ דפנה, ניר יצחק, שמיר, יד מרדכי, כרם שלום, ניר עם ועוד. בין הנוכחים היה גם אוהד הקבוצה ליאם אור שנחטף וחזר משבי החמאס, ומשפחות מפונים שכולות שאיבדו את יקיריהן בשבעה באוקטובר.

עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
יחזור לסגל. בלייזר/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל אילת (18:30)

החבורה מהבירה ממשיכה בטיפוס שלה לעבר צמרת הטבלה עם ניצחון מרשים על הפועל חולון ביום ראשון האחרון, כשספידי סמית' ויובל זוסמן מצטיינים ומעלים את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה. הניצחון הגיע אחרי כמה משחקים פחות מרשימים של ירושלים, משחקים שבמועדון היו מרוצים בעיקר מהניצחון, וכעת הם מאמינים שגם הדרך תתחיל להיות טובה יותר. ירושלים עדיין משחקת עם חמישה זרים בלבד בסגל אחרי הנסיעה של זאק הנקינס וברינטון למאר. עוז בלייזר, שפספס את המשחק הקודם בשל סיבות אישיות, יחזור לסגל.

הפועל אילת לא הייתה רחוקה מניצחון שני מפתיע העונה על השנייה בטבלה מכבי רמת גן, אבל החבורה של יוריצה גולמאץ פספסה את האפשרות לניצחון חוץ. במקביל ראתה אילת כיצד גליל עליון חוזרת לנצח אחרי זמן רב, והפער בינה לבין המקום שמוביל לליגה הלאומית הצטמצם שוב באופן משמעותי. אילת שיחקה ביום ראשון ללא אלייז'ה סטיוארט שסובל מפציעה קלה, אבל נכלל בסגל למחר. מי שלא יתלבש זהו סקאר אנום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully