וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה בלי קבוצה: האם זו התחנה הבאה של דויד דה חאה?

השוער בן ה-33, שהתעקש על שכר גבוה ולא מצא בית חדש אחרי ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד, עשוי לשוב למולדתו אם יסכים להתגמש בדרישותיו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את קובנטרי בפנדלים אחרי 3:3 ועלתה לגמר הגביע/ספורט1

דויד דה חאה שוחרר ממנצ'סטר יונייטד בתום העונה שעברה והציפייה הייתה שבמהרה ימצא קבוצה חדשה לאור העובדה שהוא שחקן חופשי, אבל דרישות השכר המוגזמות שלו, על פי שלל פרסומים, הובילו לכך שהוא לא מצא קבוצה חדשה וישב בבית במשך כל העונה. בעונת המשחקים הבאה הוא כבר צפוי לשוב לעמוד בין הקורות על כר הדשא ובספרד מדווחים שיש מועמדת מובילה לצרפו.

ריאל מדריד בחנה את האפשרות לצרפו בקיץ שעבר, אבל בעקבות דרישות השכר שלו ויתרה על שירותיו וצירפה בהשאלה את קפה שלא ימשיך בעונה הבאה והמאבק על אפודת השוער הראשון בבירת ספרד יהיה בין אנדריי לונין לטיבו קורטואה שאמור לשוב מפציעה. את דה חאה הם בכל זאת עשויים לראות מקרוב במשחקי הליגה, אם הוא אכן יהפוך לשוער החדש של ריאל בטיס כפי שמדווח בתקשורת האנדלוסית.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. James Williamson, GettyImages
זוכה לביקוש גם אחרי שנה בחוץ. דה חאה/GettyImages, James Williamson

דה חאה בן ה-33 כבר הוזכר כמועמד לבטיס במהלך העונה, אבל הירוקים לא היו יכולים לעמוד ברישותיו הכספיות. לפי הדיווח כעת ב"Estadio Deportivo", בקרוב תיעשה לנציגיו של השוער פנייה מחודשת במטרה להנחיתו בקבוצה בשל הצורך להחליף את קלאודיו בראבו בן ה-41 והאפשרות שרוי סילבה יימכר לאור יכולתו הטובה והעניין שהוא מעורר בקרב קבוצות באיטליה.

דה חאה יצטרך להתפשר בדרישותיו שלא פורסמו, אבל סביר שאחרי שנה מחוץ למגרש יסכים להתגמש ולהצטרף לסגל של מנואל פלגריני. לאחר 32 מחזורים ב"לה ליגה", בטיס מדורגת שביעית ונאבקת על כרטיס לאחד המפעלים האירופיים. עבור דה חאה זו גם הזדמנות לחזור למולדתו, אחרי שעמד בשער מנצ'סטר יונייטד מ-2011 ועד 2023 ומאז הגיע לספרד רק לביקורים, חופשות ומשחקי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully