וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח הגן על אנטוני: "פרובוקציה? שחקני קובנטרי התגרו בו"

הברזילאי לעג לשחקני היריבה מליגת המשנה מיד אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בפנדלים וספג ביקורות קשות, למנג'ר הייתה גרסה אחרת. הקשר: "הגנתי על המועדון"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את קובנטרי בפנדלים אחרי 3:3 ועלתה לגמר הגביע/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הייתה בדרכה הבטוחה לגמר הגביע ביום ראשון כשלוח התוצאות באצטדיון וומבלי הראה שנשארו 20 דקות לתום הזמן החוקי. השדים האדומים הובילו 0:3 על קובנטרי וגם כאשר היריבה מליגת המשנה צימקה ל-3:1 בדקה ה-71, קשה היה להאמין שקיימת אפשרות להארכה. ובכל זאת, קובנטרי הדהימה את השדים האדומים כאשר חזרה ל-3:3 וכפתה הארכה ופנדלים - בסיומם מנצ'סטר יונייטד הצליחה למרות הכל לנצח ולהעפיל לגמר שבו תפגוש את מנצ'סטר סיטי, בדיוק כמו בעונה שעברה.

אם זה לא היה מביך מספיק עבור השדים האדומים, למרות העלייה כאמור, מיד עם הכרעת דו קרב הפנדלים, נצפה אנטוני הברזילאי חוגג בצורה מתגרה ומתריסה במטרה לפגוע בשחקני היריבה. כוכבי עבר כמו ריו פרדיננד לא חסכו בביקורת נגד אנטוני, אבל היום (שלישי) במסיבת עיתונאים שערך המנג'ר אריק טן האח לקראת משחק הליגה מחר נגד שפילד יונייטד, ההולנדי הגן על הכוכב שלו והסביר מה היה באמת.

כך התגרה אנתוני בשחקני קובנטרי מיד עם הכרעת הדו קרב מ-11 מטר

"שחקני קובנטרי הם אלו שהתגרו באנטוני ולכן הוא הגיב בצורה כזו", טען טן האח, "אתם לא ראיתם מה היה שם, אלא רק את התגובה שלו. הוא לא היה צריך לעשות את זה. אתם ראיתם כיצד הגיב הארי מגווייר? כי אני כן".

עוד אמר טן האח: "צריך להעריך את קובנטרי על מה שהיא עשתה. היא הגיעה לחצי הגמר ועשתה קאמבק מדהים. אנחנו מצדנו הגענו לגמר שנתיים ברציפות וזה מדהים, עבור המועדון ועבורי כמנג'ר, אני חושב שכל הביקורות נגדנו מבישות ולא מתקבלות על הדעת. ברמות הגבוהות התוצאה היא שחשובה ואנחנו ניצחנו בצדק והגענו לגמר בזכות כל הניצחונות שלנו, לא רק נגד קובנטרי".

הברזילאי התייחסח היום גם כן לאירוע ואמר: "היה שחקן בקובנטרי שלא התנהג בצורה נאותה כלפי האוהדים שלנו ובלהט הרגע הגבתי כמו שהגבתי בגלל הפרובוקציות. זו הייתה הגנה על המועדון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully