וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנבו" את הביתיות: פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס עם ניצחונות חוץ גדולים

הייז-דייויס (19 נק' ו-7 ריב') הוביל את הצד הטורקי להארכה בצרפת עם 91:95 ויתרון 0:1 בסדרת פלייאוף היורוליג על מונאקו, מדר לא קלע. היוונים ניצחו 75:77 את ברצלונה, וויליאמס-גוס (15 נק') בלט

תיקתקנו, 24.4/ספורט1

שלב פלייאוף היורוליג התחיל אתמול עם הניצחונות של מכבי תל אביב וריאל מדריד, כשהערב (רביעי) שניים מההתמודדיות הצמודות ביותר שהמפעל האירופי יכול להעניק הסתיימו עם ניצחונות חוץ. פנרבחצ'ה גברה על מונאקו בהארכה בצרפת ואולימפיאקוס ניצחה את ברצלונה בספרד.

מונאקו - פנרחבצ'ה 95:91 (לאחר הארכה)

בדיוק ככה פותחים סדרה, בתקווה שהיא תמשיך גם לחמישה משחקים לפי מה שקיבלנו הערב במונאקו. הקבוצה של ים מדר ושרונאס יאסיקביצ'יוס גנבה את הביתיות עם ניצחון חוץ בהארכה ועשתה צעד חשוב אל עבר פיינל פור ראשון מאז 2019. אלי אוקובו (19 נק'), מייק ג'יימס (16 נק') וג'ורדן לויד (16 נק') הובילו את קלעי המארחת שסיימה בשנה שעברה במקום השלישי בפיינל פור עם יתרון שיא שעמד על 14 והפרש 9 באמצע הרבע האחרון, אך זה היה הערב של הטורקים. נייג'ל הייז-דייויס (19 נק' ו- 7 ריב') סייע ביחד עם ניק קלאתיס (17 נק') לכפות הארכה בשוויון 81:81, ומשם זה הלך רק בכיוון האורחת עם 0:1 בסדרה. הגארד הישראלי שיחק פחות מחמש דקות ותרם ריבאונד בודד ללא נקודות.

נייג'ל הייז-דייויס, שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
צעד חשוב בדרך לפיינל פור אחרי חמש שנים. הייז-דייויס/GettyImages

ברצלונה - אולימפיאקוס 77:75

שתי הקבוצות שסיימו במאזן הצמוד ביותר את העונה הסדירה במקומות 4 ו-5 פתחו את הסדרה בדיוק כפי שחובבי היורוליג היו מצפים מהן - עם דרמה גדולה ובהמשך לפתיחת הסדרות שהבטיחו ובינתיים מקיימות המון. הקבוצה מפיראוס הוכיחה הערב שהיא יכולה לסגור את הסיפור מוקדם יותר משחשבו, כשגם במהלך הרבע השני היא כבר הובילה בדו ספרתי, וברבע השלישי נייג'ל וויליאמס-גוס (15 נק') כבר קבע יתרון שיא של 13. בארסה הצליחה לחזור עם ווילי הרננגומס (12 נק' ו-5 ריב') וג'בארי פארקר (11 נק' ו-6 ריב'), אבל זה לא הספיק מול סגנית אלופת אירופה שגנבה את הביתיות והשיגה יתרון 0:1 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully