וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מנצ'סטר יונייטד מועמד לבאיירן. טוכל יעשה את הדרך ההפוכה?

רלף רנגניק עשוי להסכים להצעה של קבוצת הפאר הגרמנית, אך ההתאחדות האוסטרית צפויה להקשות על מאמן הנבחרת. הגרמני שוחח עם רטקליף

תקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 5:1/ספורט1

רשימת המועמדים להחליף את תומאס טוכל בבאיירן מינכן מתארכת מיום ליום, ואחרי שצ'אבי אלונסו הודיע שימשיך בבאייר לברקוזן ויוליאן נאגלסמן בנבחרת גרמניה, הקבוצה הבווארית פתחה בשיחות עם מועמד חדש ותפוס. רלף רנגניק, מאמנה של נבחרת אוסטריה ומי שאימן לא מעט בעבר בגרמניה ואף שימש כמנהל ספורטיבי בר.ב. לייפציג, הפך לאפשרות המועדפת על ראשי מועדון הפאר הגרמני, כך על פי "סקיי ספורטס גרמניה".

לגרמני בן ה-65 חוזה עד 2026 באוסטריה, דבר שיגרום לבאיירן לשלם עליו פיצויים להתאחדות האוסטרית אם יגיעו להסכם, ודווקא אחרי שהכחיש את עזיבתו, נראה כי השיחות בין הצדדים התקדמו לאחרונה והאפשרות כי יגיע ריאלית מאי פעם.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
יעזוב את אוסטריה וישוב לגרמניה? רנגניק/רויטרס

בצד השני של המטבע נמצא עדיין טוכל שעל אף אובדן האליפות, עדיין בחצי גמר ליגת האלופות ועוד עשוי לסיים את העונה עם התואר האירופי הנחשק והשני שלו בקריירה. לפי "סקי ספורטס" הבריטי, המאמן הגרמני שוחח עם סר ג'ים רטקליף, בעלי מנצ'סטר יונייטד, על האפשרות שיהיה מחליפו של אריק טן האח שעשוי לעזוב בקיץ הקרוב, במה שתהיה התחנה השנייה שלו בפרמיירליג אחרי שאימן את צ'לסי במשך כשנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully