וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' "רוצה וראוי להמשיך", לוקאס ואסקס במו"מ על חוזה חדש

היום שאחרי הקלאסיקו: עתידם של שישה שחקני ריאל תלוי באוויר. קאפלו קטל את ברצלונה: "עם צ'אבי, הכדורגל שלהם חסר תכלית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.4/ספורט1

ביום שאחרי ה-2:3 הגדול על ברצלונה בקלאסיקו, שקירב מאוד את הזכייה באליפות, ריאל מדריד מתחילה לעסוק בענייני הקיץ. במוקד עומדים שישה שחקנים שעתידם תלוי באוויר.

מעל כולם עומד כמובן לוקה מודריץ'. המאסטרו הקרואטי הבלתי נגמר סיפק משחק מצוין מול ברצלונה, והוכיח שוב שעל אף גילו המתקדם, הוא עדיין מסוגל לתרום והרבה. על פי "אס", מודריץ' שמסיים חוזה בתום העונה "רוצה להמשיך לעונה נוספת, וגם ראוי לכך".

מודריץ' עשוי לחתום על חוזה לעונה אחת, ואחריה יתלבט אם לפרוש או לעבור למועדון אחר. טוני קרוס כבר סיכם על הארכת חוזה, וההודעה על הישארותו צפויה בקרוב. מי שעלול לעזוב את 23 שנים במועדון, הוא הקפטן נאצ'ו. חוסלו עשוי להירכש תמורת מיליון יורו בלבד, ולהפוך לשחקן קבע בקבוצה. קפה לעומת זאת אמור לעזוב, ומי שעדיין מתנדנד הוא לוקאס ואסקס, מגיבורי הניצחון אמש.

על פי האתר "Relevo", המגן מנהל משא ומתן עם ריאל מדריד על הארכת חוזה, אבל עדיין לא החליט בעצמו אם הוא מעוניין להמשיך.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד חוגג עם לוקאס ואסקס. רויטרס
שניהם יישארו? ואסקס ומודריץ'/רויטרס

בתוך כך, מאמן העבר של ריאל פאביו קאפלו ניתח עבור "מארקה" את הקלאסיקו, וטען בתוקף שהניצחון של הבלאנקוס היה מוצדק. "חבל מאוד שלא משתמשים בטכנולוגיית קו השער בליגה הספרדית, זו בעיה אמיתית, אבל במשחק אתמול ריאל הייתה הרבה יותר טובה, והרבה יותר יעילה. הגיע לה לנצח".

לדבריו של קאפלו, "ברצלונה של צ'אבי משחקת כדורגל שאני אישית לא אוהב. השחקנים מוסרים המון פעם, גם כשהמהלכים חסרי תכלית. נראה שהשחקנים לא רוצים להשקיע יותר מדי עבור המאמן שלהם, הם לא באמת נלחמים. לא ראיתי מברצלונה את הדברים שאתה רגיל לראות מהקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully