וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוד וגוליית", גרסת היורוליג: באסקוניה מתפללת לניסים מול ריאל

אלופת אירופה מתחילה את המסע להגנה על התואר עם סדרה מול הקבוצה הכי פחות מנוסה בפלייאוף. איבנוביץ' בונה על הקסמים של הווארד: "לא מרימים ידיים"

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

זמן קצר אחרי פתיחת המשחק בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, תצא לדרך מחר (שלישי, 22:00) סדרה נוספת ברבע גמר היורוליג, אולי הסדרה הכי חד צדדית מבין הארבע. ריאל מדריד, האלופה המכהנת ומי שדרסה את המפעל כל עוד המקום הראשון עדיין לא הובטח סופית, פוגשת את באסקוניה שהייתה העולה האחרונה מהפלייאין, ומגיעה בעמדת נחיתות ברורה.

הבאסקים אמנם ניצחו את הבלאנקוס במפגש הקודם ביניהן במדריד במסגרת היורוליג, עם הצגה גדולה של מרקוס הווארד - אבל גם אם הצלף הבלתי נלאה יתעלה פעם נוספת, קשה לראות את באסקוניה מתמודדת עם המכונה של צ'וס מתאו לאורך זמן.

ריאל לא רק איכותית ועמוקה יותר, אלא גם הרבה יותר מנוסה: שחקניה השתתפו בסך כל ב-211 משחקי פלייאוף (ביורוליג) בקריירה, יותר מכל קבוצה אחרת שמשתתפת ברבע הגמר. באסקוניה, לעומת זאת, היא הקבוצה הכי פחות מנוסה במעמד, כשרק שניים משחקניה השתתפו בו בעבר. אחד מהם, צ'ימה מונקה, עדיין פצוע ולא ישחק לכל הפחות בשני המשחקים הראשונים בסדרה.

מרקוס הווארד, באסקוניה. Borja B. Hojas, GettyImages
זה מה שנשאר. מרקוס הווארד/GettyImages, Borja B. Hojas

"בתקשורת מכנים את הסדרה הזו כ'דוד מול גוליית', אבל אנחנו לא מרימים ידיים מראש. אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים", אמר מאמן באסקוניה דושקו איבנוביץ' לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully