וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "קשה להתקדם ממכבי ת"א. שואף להפוך לשחקן מרכזי כאן"

העתיד ("חולם על ה-NBA, אבל ריאלי"), החיבור בקבוצה ("גם באימון האחרון אף אחד לא רצה שזה ייגמר") ונטל ההוכחה שירד ("הרגשתי שאני זקוק לנס כדי להישאר על המגרש"). הישראלי הבכיר של מכבי ת"א התראיין לפודקאסט "מכביבול": "משתדלים להימנע ממחשבות על העונה הבאה"

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רומן סורקין מגיע לסדרת הפלייאוף נגד פנאתינייקוס בסיטואציה לא אידיאלית. שחקן הפנים של מכבי תל אביב חזר רק לאחרונה מפציעה, ובזמן שנעדר עודד קטש מצא את האיזון שחיפש בקבוצה במשך כל העונה. סורקין אף לא שותף במשחק הפלייאין נגד באסקוניה, אבל לקראת משחק 1 בסדרה מחר (שלישי, 20:30) הוא כבר הסיר חלודה במשחקי הליגה, ומקווה לחזור להפוך לשחקן רוטציה מן המניין.

לקראת פתיחת הסדרה, סורקין התראיין לפודקאסט "מכביבול" וסיפק מספר אמירות מעניינות על העבר, ההווה והעתיד שלו ושל מכבי תל אביב.

על העונה הבאה: "יש אי ודאות אצל כולם. יש חשש, שומעים את זה מסביב, אבל אנחנו בתקופה מאוד חשובה אז אתה מנסה לא לחשוב על זה. זה סוג של הסחת דעת. אי אפשר לחשוב על העונה הבאה עכשיו. כשזה יגיע, נתמודד".

על תחושת הביחד בקבוצה: "מרגישים שיש משהו מיוחד בקבוצה הזאת. החיבור מעולה. כיף לנו ביחד. בעונה שעברה כשהודחנו מהיורוליג לא הייתה לנו ירידת מתח, כי הרגשנו שאנחנו רוצים לזכות באליפות בליגה, הרגשנו שזה חשוב. אפילו באימון האחרון של העונה, אף אחד לא רצה לסיים. זה בגלל שכל כך כיף לנו אחד עם השני. זה בסך הכל אותה קבוצה גם השנה, והתחושה נשמרה. אתה בא כל יום לאולם ואתה לא אומר לעצמך 'אין לי כוח לאימון'. יש סוג של שגרה כיפית. כולם חברים, יש אווירה מיוחדת. לא הרגשתי את זה בהרבה קבוצות בקריירה, אולי רק בקולג'. יש לנו המון כישרון, אולי יש לנו את השחקן הכי טוב באירופה ובוודאי שעוד כמה שחקנים בטופ, אבל מה שעושה את ההבדל זה החיבור בינינו, ולא כקלישאה".

שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, אנטוניוס קליבלנד. Nikola Krstic/MB Medi, GettyImages
חיבור מיוחד. סורקין עם אנטוניוס קליבלנד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Medi

על התהליך בעבר במכבי תל אביב: "כשהגעתי היה לי חשש שלא אשחק. באתי במעמד יותר נמוך וניסיתי לבסס את המקום שלי ולקחת כל הזדמנות. היה לי מאוד חשוב ליהנות כל הזמן, ואני חושב שבסופו של דבר כל שנה התקדמתי טיפה, והשגתי את המקום שלי. השתפרתי המון במכבי תל אביב. השתלבתי יותר ברמות הגבוהות, למרות שאני עושה פחות או יותר את אותם דברים מתחילת הקריירה".

על הקליעה מבחוץ שפיתח העונה, לעומת עונות קודמות: "בשנים קודמות הרגשתי שכל הזדמנות אני צריך לקחת ב-110 אחוז, כי בשנה הראשונה שהגעתי הייתי אולי גבוה רביעי- חמישי ברוטציה. הרגשתי שבכל הזדמנות על המגרש אני צריך לעשות נס או קסם כדי להישאר על המגרש. ידעתי שאני צריך לעשות משהו כדי שישימו לב אליי, אז העדפתי לקחת זריקות שאני קולע באחוזים יותר גבוהים כדי לבסס את המעמד שלי ולהישאר על המגרש. התמקדתי בלחם והחמאה שלי. פשוט הוצאתי את זה מהמשחק שלי. אני כן מאמין בזריקה שלי וחושב שאני קלעי טוב. הגעתי למכללות רק עם טיקט של קליעה, אז באינסטינקט הטבעי שלי אני חושב שכן יש לי את זה. העונה משהו השתחרר לי, כי המעמד שלי יותר גבוה. אני מרגיש שאני יכול לטעות יותר, ולעשות דברים יותר בחופשיות".

על התכנית לעתיד: "אני כל הזמן רוצה להשתפר ולהתקדם. אני מקווה מאוד שזה יהיה פה, כי כיף לי במכבי. אין לנו את ההיכל השנה, אבל זה משהו שאני לא בטוח שאפשר לחוות במקום אחר באירופה. אני מרגיש פה בבית כבר. מכבי זה אחד המועדונים הכי מפוארים באירופה, אז קשה להתקדם ממקום כזה, אבל כן אם יכולתי להתקדם, הייתי כן חולם לעבור ל-NBA. אני מנסה להיות ריאלי, אבל גם אם לא תגיע הסיטואציה וההזדמנות, אני פשוט אנסה להיות שחקן יותר טוב ולהיות שחקן מרכזי. אני אנסה להגיע לשם. זה לא הדיל ברייקר שלי בחיים. לא שאם לא אהיה שחקן מרכזי אלך ואעשה כל מיני דברים, אבל אני כן רוצה להיות שחקן מרכזי ולהיות יותר טוב. אני לא מסתפק במקום שהגעתי אליו עד עכשיו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
כבר לא חושש לטעות. סורקין/GettyImages

על מתיאס לסור: "חשבתי שהוא שחקן מצוין גם בזמן אמת כשהוא שיחק במכבי תל אביב. הוא נראה טוב מאוד. מהיום הראשון הוא ידע את התרגילים, כך שהוא מאוד רציני. בפן האתלטי הוא מפלצת, וראינו את זה כבר אז. ראו שהוא שחקן גדול, אבל בזמנו הוא לא קיבל הזדמנות ביורוליג. אחרי שהוא קיבל אותה, הוא הראה למה הוא מסוגל".

על עומר מאייר: "התקרה שלו? אני בטוח שהוא יהיה שחקן גדול בכדורסל הישראלי. הרבה פעמים אנחנו מעירים לו ומכוונים אותו, ולפעמים אני מסתכל מהצד ואומר, 'זה מטורף' - כי מרוב שהוא טוב, יש לנו ציפיות גבוהות ממנו. זה תלוי רק בו כמה רחוק הוא יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully