וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלך על אירופה בכל הכוח, שם המקום שלנו"

לאחר עוד זכייה של מכבי תל אביב באליפות הכדורעף, יו"ר האגודה דורון שיטרוק מתמוגג: "חוזקה ועוצמה של מועדון". הקפטן גנדי סוקולוב: "חבל שלא שיחקנו השנה באירופה, אבל יש דברים יותר חשובים בחיים"

מכבי תל אביב אלופת המדינה בכדורעף 2023/24. אלכסנדר בוך - איגוד הכדורעף, אתר רשמי
מכבי תל אביב אלופת המדינה בכדורעף 2023/24/אתר רשמי, אלכסנדר בוך - איגוד הכדורעף

מכבי תל אביב בכדורעף זכתה אמש באליפות רביעית ברציפות לאחר 1:3 בסדרה נגד הפועל מטה אשר/עכו. דורון שיטרוק, י"ור האגודה, אמר לאחר הזכייה: "זה הישג מדהים למכבי תל אביב. אליפות רביעית ברציפות מראה חוזקה ועוצמה של מועדון. אני רוצה להגיד תודה על האירוח. היה משחק מותח מאוד, בסיומו מכבי ניצחה. בשנה הבאה נלך על אירופה בכל הכוח, כי שם המקום של מכבי תל אביב. חג שמח לכולם ושיחזרו כל החטופים בשלום.

גנדי סוקולוב, קפטן מכבי יעדים תל אביב: "הסדרה הייתה נראית קלה אבל זה לא בגלל שיש פה שחקנים יותר טובים היריבה. עבדנו קשה כל העונה והתכוננו מאוד כדי להגיע לרגע הזה ביכולת הכי גבוהה שלנו. אני שמח שהצלחנו להוציא את זה לפועל. לי אישית לא יצא לנצח ככה בגמר בכזו תוצאה ושמח שהבאנו את זה לידי ביטוי. חבל שהעונה לא שיחקנו באירופה, אבל יש דברים חשובים יותר בחיים ומקווה לחזור להתחרות בשנה הבאה באירופה".

גל גלילי מאמן מכבי יעדים תל אביב: "אנחנו מאוד שמחים לסיים ככה את העונה, מן הסתם עונה לא פשוטה בכלל בגלל ה-7 באוקטובר. תחילת המלחמה עזבו אותנו הזרים וגם ביום יום עם אנחנו בתחושה שקשה לשמוח עד הסוף. אני שמח שהצלחנו להישאר ממוקדים ומה שבשליטה שלנו עשינו. יש פה קבוצה מיוחדת של אנשים איכותית מאוד של שחקנים וצוות שאני חושב שהתחושה יכולה לעשות דברים יפים באירופה מה שלא יצא לנו השנה ואני מאוד שמח שהצלחנו לסיים ככה ובמשחק לא פשוט".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully