וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל בטירוף: "הקבוצה הטובה בעולם", בלינגהאם ב"עונה היסטורית"

אחרי ה-2:3 הענק על ברצלונה, ריאל יודעת שהיא בדרך לאליפות ה-36, ובלינגהאם ממשיך להדהים. מודריץ' מסביר את הקסם, ואסקס עם "נאום המדרידיסטה האולטימטיבי": "זה סוד ההצלחה של המועדון". אנצ'לוטי עונה לצ'אבי: "ניצחון של שופטים? ניצחון של אופי"

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

כנראה שראינו אמש (ראשון) את אחד ממשחקי הקלאסיקו הגדולים ביותר. ברצלונה הוליכה פעמיים בסנטיאגו ברנבאו, ריאל מדריד הפכה ל-2:3 הודות לשער של ג'וד בלינגהאם בתוספת הזמן ובזכות הניצחון הגדילה את הפער ביניהן ל-11 נקודות, בדרך לאליפות על חשבון היריבה המושבעת שתסיים עונה ללא תואר.

ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מה כבר אפשר להגיד? בלינגהאם/רויטרס

אוזיל: "הקבוצה הטובה בעולם"

ג'וד בלינגהאם המשיך את העונה ההיסטורית שלו, כשהפך לשחקן הראשון מאז רוד ואן ניסטלרוי (2007) שכובש בשני הקלאסיקו הראשונים שלו מול ברצלונה. ההבדל: בלינגהאם עשה זאת פעמיים בתוספת הזמן! האנגלי ממשיך את העונה המדהימה שלו, שכוללת 21 שערים ו-10 בישולים, ועבור ריאל מדריד זה ניצחון רביעי ברציפות בקלאסיקו. מנגד, ברצלונה רשמה בפעם הראשונה במאה ה-21 הפסד מול ריאל מדריד במשחק שבו הובילה פעמיים. "מה שג'וד בלינגהאם עושה זה היסטורי", כתב פיל קיטרומילדס, העיתונאי שמסקר את הליגה הספרדית, "זו פשוט עונת הבכורה הכי מדהימה שתראו אי פעם".

לוקאס ואסקס עם ג'וד בלינגהאם שחקני ריאל מדריד חוגגים. OSCAR DEL POZO/AFP, GettyImages
רוקדים לתואר/GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP
לוקאס ואסקס עם ג'וד בלינגהאם שחקני ריאל מדריד חוגגים. OSCAR DEL POZO/AFP, GettyImages
עונה מדהימה לבלינגהאם. לך תחגוג/GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג עם האוהדים. רויטרס
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג עם האוהדים/רויטרס

לוקה מודריץ' אמר בסיום: "אנחנו חוזרים מפיגור שוב ושוב, זה אופי מדהים והרבה אמונה, וכשזה קורה כל כך הרבה פעמים, זה לא מקריץ זה בכלל לא מקרי". גיבור אחר של ריאל היה לוקאס ואסקס, שחקן שכבר נדחק לקצה הספסל, אבל בלט מול סיטי (כולל שער בפנדלים, והקפצת כדור בדרך לנקודה הלבנה) ואתמול פירק גם את בארסה, כולל הבישול המכריע. "אנחנו עדיין עייפים מהמשחק מול סיטי", אמר בסיום, "אבל ידענו שזה הגמר של הליגה, ושאנחנו חייבים לנצח. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים".

ואסקס קיבל מחמאות גדולות גם מקרלו אנצ'לוטי ומג'וד בלינגהאם בסיום, כשהאנגלי מצייץ: "לוקאס ואסקס, אתה פאקינג אגדי". ואסקס אף נשא בסיום את מה שהוגדר בספרד כ"נאום המדרידיסטה המושלם", כשהישיר מבט למצלמה ואמר בהתלהבות, כשהוא באפיסת כוחות ומתקשה לנשום: "בחמש הדקות האחרונות, לא הפסקנו לדבר בינינו לבין עצמנו על השער שנכבוש. אמרנו לעצמנו בלי סוף, 'אנחנו מנצחים את המשחק הזה'. זה הסוד של המועדון הזה, על המוטו הזה הוא נשען לנצח - תמיד הולכים על ניצחון, תמיד נלחמים, לעולם לא מרימים ידיים".

קרלו אנצ'לוטי, כאמור, גם כן יצא מגדרו, וסירב להתייחס לטענות של צ'אבי וברצלונה, לפיהן ריאל ניצחה שלא בצדק, בעזרת השופט. "ברצלונה הייתה ראויה לניצחון? אם כבר, אולי היא הייתה ראויה ללא יותר מתיקו. בכל מקרה, זה לא ניצחון של שופטים, זה ניצחון של אנרגיות, של רוח, של אופי. אני כל כך גאה בשחקנים שלי. עברנו שבוע באמת בלתי נשכח", אמר מאמן ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully