וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח טען שהניצחון של יונייטד "לא מביך", וגרם לרוי קין להתפוצץ

מנצ'סטר יונייטד עלתה לגמר הגביע אחרי שהוליכה 0:3 על קונבנטרי הקטנה וכמעט הפסידה לה. המאמן הגן על שחקניו, וגרם לרוי קין לבקר אותו בחריפות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את קובנטרי בפנדלים אחרי 3:3 ועלתה לגמר הגביע/ספורט1

אריק טן האח הודה שמנצ'סטר יונייטד הצליחה "להיחלץ מזה" אחרי המצב הקשה שנקלעה אליו אתמול (ראשון) בחצי גמר הגביע. יונייטד איבדה יתרון של שלושה שערים מול קובנטרי מליגת המשנה, ונזקקה לדו קרב פנדלים כדי לנצח ולהעפיל לגמר מול מנצ'סטר סיטי.

יונייטד עלתה ליתרון 0:3 באמצע המחצית השנייה לפני שקובנטרי פתחה בקאמבק מדהים עם שלושה שערים ב-20 הדקות האחרונות. בנוסף, הקבוצה מהצ'מפיונשיפ כבר הייתה בטוחה שכבשה שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן בהארכה וכבר חגגה 3:4 סנסציוני, אבל שופטי המסך זיהו נבדל קטנטן והעשר נפסל, למרבה המזל של טן האח. לאחר מכן יונייטד ניצחה בדו-קרב מהנקודה הלבנה, כאשר רסמוס הוילונד כבש בבעיטה המכרעת.

סקוט מקטומיניי, הארי מגווייר, ברונו פרננדש שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. Crystal Pix/MB Media, GettyImages
העיקר הניצחון? יונייטד/GettyImages, Crystal Pix/MB Media

"הרגשות מעורבים, זה ברור", אמר טן האח לאחר המשחק, "אבל זה הישג להיות פעמיים בגמר הגביע האנגלי תוך שנתיים. כשאתה כל כך בשליטה, שולט במשחק, ביתרון 0:3, אנחנו צריכים לנצח את זה.

"הדרך שבה לא עשינו את זה הייתה לא טובה, ומהדקה ה-70 ועד הסיום עשינו טעויות. בכמה הזדמנויות אכזבנו אחד את השני. היום הצלחנו לצאת מזה".

טן האח נשאל האם זה מביך לנצח את המשחק בצורה כזאת מול קבוצה מהליגה השנייה שהפסידה בשלושה מארבעת המשחקים הקודמים שלה. "לא, אני לא יכול להגיד את זה," אמר, "בסופו של יום מדובר בהישגים. אני רואה את הטעויות שאנחנו עושים, אבל זו לא מבוכה, זה הישג ענק. השחקנים רואים שיש רגשות מעורבים. אפשרנו להם לחזור במשחק וזה מיותר לחלוטין".

למרות הגעתו לגמר הגביע האנגלי, עם הזדמנות לזכות בגביע שני ביונייטד, עתידו של טן האח באולד טראפורד עדיין לא ברור. ההולנדי, לעומת זאת, דחה את הטענה שמעמדו נפגע בעקבות ההופעה מול קובנטרי.

"זה יהיה מטורף," אמר. "צריך את הכלים לאמן, ועם כל הפציעות אין לנו כל כך הרבה כלים. אין לנו אפילו רביעייה אחורית בעמדות הטובות ביותר שלהם. בקטע הזה, אני חייב לתת מחמאה לקבוצה, השחקנים הצליחו, הם היו בעמדה שהיא לא הכי טובה מבחינתם. הם נתנו 100 אחוז. לא תמיד קל לשחק כדורגל הכי טוב כשאתה לא בעמדה הטובה ביותר שלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. Glyn KIRK / AFP, GettyImages
ממה הוא מבסוט? טן האח/GettyImages, Glyn KIRK / AFP

את רוי קין, לעומת זאת, הניצחון לא הרשים, ושחקן העבר של יונייטד המשיך לבקר את המאמן ואת השחקנים, עם נאום עצבני בסיום. "חלק מהשחקנים והאוהדים של יונייטד לא נסחפו עם החגיגות". הוא אמר, "הם כמעט התביישו לנצח בסוף.

"בכל פעם שאני רואה את הקבוצה הזו של יונייטד אני לא אוהב את מה שאני רואה. מדברים על מנהיגות ואופי? אני לא רואה את זה בקבוצת הזו של יונייטד. אלוהים אדירים, היה להם מזל גדול היום.

"אתה תמיד צריך קצת מזל. מגווייר אמר שהם הראו אופי טוב? אני לא רואה אופי בקבוצת השחקנים הזו. אני מסתכל על השוער, מבזבז זמן! פשוט תמשיך עם המשחק. תראה קצת אומץ.... יש בעיות ענקיות שמצפות למאן יונייטד בהמשך הדרך, למרות שהם עשו את העבודה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully