וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הפסד לנבחרת ישראל באליפות העולם

נבחרת הגברים של ישראל בהוקי קרח, הפסידה הערב 10:6 לנבחרת איחוד האמירויות בפתיחת אליפות העולם דרג ב'. תשחק מחר מול המארחת סרביה

נבחרת ישראל בהוקי קרח. יחצ,
נבחרת ישראל בהוקי קרח/יחצ

נבחרת הגברים של ישראל בהוקי קרח, הפסידה הערב 10:6 לנבחרת איחוד האמירויות בפתיחת אליפות העולם דרג ב', שנערכת בבלגרד שבסרביה.

זה היה מפגש היסטורי בין שתי הנבחרות , לראשונה מאז נחתמו הסכמי אברהם. הנבחרת של איחוד האמירויות מורכבת ממספר גדול של שחקני הוקי קרח יוצאי מדינות מזרח אירופאיות שהתאזרחו ומייצגים את האיחוד.

השליש הראשון של המשחק היה צמוד, אחרי פיגור מוקדם 1:0 ( דקה 3) ישראל חזרה למשחק עם שערים של דניאל מזור (6) וקיריל פולוזוב (13). חצי דקה לפני ההפסקה ישראל ספגה שער ותוצאת השליש הראשון היתה 2:2.

המשחק הצמוד נמשך גם בשליש השני, איחוד האמירויות כבשו בדקה ה-22 וכעבור 7 דקות דוד לוין כבש והשווה ל 3:3. אבל חצי דקה מאוחר יותר כבר 4:3 לאיחוד האמירויות וחמש דקות מאוחר יותר היתרון של האמירתיים צמח ל 5:3 ועד לסיום השליש השני הפער גדל ל-6:3.

פוזלוב ומזור עוד הצליחו לכבוש בפתיחת השליש השני ולהפיח תקווה בנבחרת הישראלית כשצימקו ל 6:5. אבל בדקות ה-44 וה-45, התקווה אבדה לאחר צמד של האמירתיים שעלו ליתרון 8:5. עד לסיום הפער צמח לארבעה שערים, כשבצד הישראלי אביב מילנר נכנס לרשימת המבקיעים.

מחר ישראל תשחק מול המארחת סרביה שניצחה היום 2:4 את אוסטרליה.

נבחרות נוספות בבית הישראלי הן נבחרות, קרואטיה ואיסלנד שנפגשו היום, קרואטיה הביסה את הויקינגיים 2:11.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully