וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי: "לא לעניין ששופטי ה-VAR קוראים לשופט הראשי כשהוא מטר מהאירוע"

אכזבה באשדוד מהפנדל המפוקפק שסידר לחדרה 2:2, אך המאמן אופטימי: "נחבק את הנקודה הזו". סילבס: "הגיע לנו להפסיד"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד הייתה קרובה להשיג הערב (ראשון) ניצחון שהיה מדליק את התחתית כולה ומוריד את הפועל תל אביב אל מתחת לקו האדום, אבל החלטת שיפוט גבולית הובילה לפנדל לזכות הפועל חדרה, שהשוותה ל-2:2 בדקה ה-80 והותירה את האורחת שלה במקום ה-13 שמשמעותו ירידה לליגה הלאומית.

באשדוד היו טענות קשות להחלטת השיפוט של שלומי בן אברהם, שקיבל קריאה משופט המסך איתן שמואלביץ' ולאחר צפייה באירוע הצביע לעבר הנקודה הלבנה. המאמן אלי לוי אמר: "מרגיש לי קצת לא לעניין. אם שופטי ה-VAR קוראים לשופט הראשי שהוא מטר מהאירוע, זה מאכזב".

על המשחק אמר: "הגיע לנו לנצח, היינו הקבוצה הטובה יותר. הם בקושי הגיעו למצבים, הפנדל זו הפעם הראשונה שהם נכנסו לרחבה. למרות הכול נחבק את הנקודה הזו, אני כל כך גאה בבחורים. אמרתי להם שיכול להיות שהנקודה הזו עוד תשאיר אותנו בליגה. מגיע להם שאפו על ההופעה ונמשיך הלאה. התחלנו בלחץ גבוה, היינו טובים וחזרנו להוביל אחרי שספגנו. חיכינו כדי לצאת למעברים אחרי ה-1:2 והם לא ייצרו כלום עד הפנדל הזה כמו שאמרתי".

רביד אברג'יל, שכבש את השער השני של אשדוד: "לא הייתי אמור לפתוח, אבל אני מוכן בכל רגע ושמח שקיבלתי את ההזדמנות וכבשתי ועזרתי לקבוצה להשיג נקודה חשובה. ברור שיש תחושת פספוס, אבל כל נקודה היא קריטית במאבק שלנו. ננסה לחפש את שלוש הנקודות במשחק הבא. מאמין שנעשה את זה".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד וברקע שחקניו חוגגים. ברני ארדוב
מאמין שהנקודה תעזור בהמשך. אלי לוי/ברני ארדוב

חיים סילבס, מאמן הפועל חדרה: "מהתוצאה אני מסופק, היינו צריכים להפסיד היום. אני מחפש את המילים הנכונות. זה אמור היה להיות קרב תחתית ולא באנו כך במחצית הראשונה, היינו פתוחים מדי. יצאנו יחסית בסדר בפיגור 2:1 כשהיינו ממש חלשים. לא הייתה מלחמה אמיתית על כל כדור. לפעמים אתה מרגיש שהשחקנים כבר עם הלשון בחוץ ורק רוצים לסיים עם זה. קיבלנו סטירה יפה במחצית הראשונה ולאחר מכן עלינו לשנייה כבר יותר טוב. היה משחק לא טוב, אבל אני רוצה לעשות איזשהו סיכום לתקופה. אנחנו לא מפסידים בבית כבר תקופה, צריך להחמיא לשחקנים על מה שהם עושים. היו לי כמה שבועות קשים בהתחלה, אבל יצרנו קבוצה שהתחברה ואני יכול להתגאות בה בכל משחק. קבוצה שיש לה את הכלים לחזור ומאמינה עד הסוף".

הקפטן מנשה זלקה: "משחק תחתית טיפוסי, אבל היו פה גולים מדהימים היום. הנקודה הזו היא כמו ניצחון, שמרנו על פער שש נקודות מהקו האדום. עוד נקודה ועוד נקודה כדי להישאר בליגה. נעשה הכול כדי לנצח בשבוע הבא את הפועל ירושלים. יש פה אנשים שיודעים מה זה קרבות תחתית, עשינו את ה-2:2 וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully