וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת האולימפיאדה: סמסונג חושפת סדרת דוקו חדשה

סדרת סרטים דוקמנטרים חדשה תחקור ותלווה ספורטאים בענפי הסקייטבורד, הברייקדאנס והגלישה בדרכן לאולימפיאדת פריז 2024

סמסונג. יחצ,
סמסונג/יחצ

Samsung Electronics, שותפה של הוועד האולימפי והפאראלימפי העולמי, השיקה היום סדרה דוקומנטרית חדשה שתלווה ספורטאים מענפי הסקייטבורד, הברייקדאנס והגלישה בדרכם לפריז 2024. הסדרה שהופקה בשיתוף עם ליגות ה-Street League Skateboarding, ה-Pro Breaking Tour וה-World Surf League, כוללת שלוש סדרות דוקו קצרות: "חלומות מבטון", "שוברים את כל המחסומים" ו"הגל הבא".

הסדרה הראשונה, "חלומות מבטון", משודרת עכשיו בערוץ היוטיוב של Samsung ומתמקדת במסע של קהילת הסקייטבורדינג לאולימפיאדה. סדרות הברייקדאנס והגלישה יושקו ב-25 באפריל וב-21 במאי בהתאמה, ויוקרנו בהקרנת בכורה בתחרויות ה-PBT באטלנטה ובאירוע של ליגת ה-WSL בטהיטי.

המיזם, שמככבים בו אגדות ספורט כמו שון תומסון, אריק קוסטון ודייויד "קיד דייוויד" שרייבמן, לצד ספורטאים אולימפיים כמו ז'ואן דפאי (גלישה, צרפת), סקיי בראון (סקייטבורדינג, בריטניה), גרייס "סאני" צ'וי (ברייקדאנס, ארה"ב) ורבים נוספים, חושף את הצופים אל קהילות הספורט התוססות והייחודיות ומתעד את ההכנות שלהן לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב.

המיזם החדש מהווה חלק מרכזי בקמפיין של Samsung לקראת המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים בפריז 2024, קמפיין שהסלוגן המוביל שלו, Open always wins - מוטו שמלווה את הקהילות האלה מידי יום. סדרת הדוקו חוקרת את תתי התרבויות שנוצרו סביב ענפי הספורט הללו, את האמונה המשותפת שלהם בפתיחות ואת השפעת השתתפותם במשחקים האולימפיים על הקהילות שלהם - בעבר, בהווה ובעתיד.

"Samsung תומכת בקהילות הסקייטבורדינג הברייקדאנס והגלישה וחוגגת איתן את המשך המסע המופלא לבמה האולימפית", אמרה סטפני צ'וי, סמנכ"לית בכירה וראש מחלקת שיווק של חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "אנחנו גאים לספר את סיפוריהן של קהילות הספורט האלה ולחשוף אותן בפני קהלים רחבים יותר באמצעות סדרת הדוקו שלנו. אנחנו מקווים שהן יעוררו ברבים מהצופים השראה לפרוץ גבולות, לתמוך זה בזה ולשמור על פתיחות לכל דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully