וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למו"מ אפשרי: מהי המטרה האמיתית של בעלי הפועל תל אביב?

21.4.2024 / 16:59

מינצברג לא יודע אם יש מישהו רציני מאחורי המיילים, אך בדברים משאיר פתח וגם מתחיל במו"מ על הרווח שירצו לזכות בו. עכשיו הזמן של הרוכש להיחשף, כי אם יירד מהעסקה לרכישת הפועל תל אביב עד הבוקר, הדברים יהיו מאוד ברורים

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

לאחר הדברים של אחד מבעלי הפועל תל אביב דייויד מינצברג לפני זמן קצר, ניתן להבין בבירור כי כל התקדמות בשיחות או פתיחה של מו"מ לרכישת המועדון נמצא בידיים של הרוכש הפוטנציאלי. בן משפחת ספרא, אם אכן מעוניין ברכישת הפועל תל אביב, צריך להיחשף, לקבוע פגישה עם דייויד מינצברג ומשם לקדם את העסקה, בתקוה שתהיה אחת כזאת, עם כל המשתמע מכך, שזה כולל מסמך הבנות, לאחר מכן הסכמה על התנאים, בדיקת נאותות ורק אם הכל יסתדר לרוכש, חתימה על עסקה.

אם האדם שעומד מאחורי העסקה לא ייחשף, לא ייצור קשר עם מינצברג ומחר עם הגעת הדד ליין יבהיר שהוא יורד מהעסקה, ניתן יהיה לדעת כי מלכתחילה זו לא הייתה הצעה רצינית. אם הוא כן יעשה זאת ואכן ישוחח ואולי גם ייפגש עם דייויד מינצברג בסופו של דבר, בעל ממון שרוצה לרכוש את הפועל תל אביב יצליח לעשות זאת, מכיוון שקבוצת מינצברג מטרתה להחזיר השקעה ולהרוויח על הקבוצה.

מייקל מינצברג, דייויד מינצברג מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
בסוף, המטרה שלהם היא להחזיר השקעה ולהרוויח על הפועל תל אביב/דני מרון

ימים יגידו לאן הדברים יובילו. מה שכן, צריך להבין שבדברים של דייויד מינצברג הוא לוקח בחשבון שייתכן שההצעה היא בכל זאת הקדמה למו"מ אפשרי. הוא מסביר שהם אוהבים את הפועל תל אביב ובאו לשנים רוכות, רומז שלא ימהר ללכת ומבהיר לצד השני שלא יעזבו את המועדון ללא רווח על העסקה. אם באמת מדובר בבעל ממון כמו בן משפחת ספרא, האקזיט שמינצברג רוצה לא יעצור את ביצוע העסקה. עכשיו נמתין לראות לאן הדברים יתגלגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully