וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתעניין: אדמונד ספרא. דייויד מינצברג: "רוצים להישאר"

21.4.2024 / 16:25

אחד בעלי הפועל תל אביב בתגובה להצעה: "לא רוצים למכור. אם מישהו רוצה להשקיע אשמח להיפגש - אבל אני לא יודע כמה זה אמיתי. לא אמרו לי מי האדם שמעוניין". עו"ד רועי רוזן בתגובה עוד לפני שנחשף שמו של המשקיע: "הגיש הצעה נדיבה, ישמח לתשובה חיובית"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

על רקע המיילים שקיבלו בעלי הפועל תל אביב בנוגע להתעניינות של אחד מבני משפחת ספרא לרכוש את המועדון, ערך היום (ראשון) דייויד מינצברג מסיבת עיתונאים ובה התייחס לראשונה לגל הפרסומים בנושא. לטענתו הוא לא יודע מי הרוכש ואם מדובר בהצעה "אמיתית ורצינית", אבל זמן קצר לאחר דבריו הסתבר כי מדובר במיליארדר היהודי אדמונד ספרא.

אדמונד ספרא הוא המייסד והנשיא של חברת LP EMS Capital בניו יורק. בעקבות דברי מינצברג להלן, החליט אדמונד ספרא להיחשף. יתרה מכך, עורך הדין המייצג את אדמונד ספרא, רועי רוזן, העביר מייל מסודר הערב לדייויד מינצברג ומשקיעיו תוך הבהרה שהם מוכנים להיכנס למו"מ מיידי על רכישת הקבוצה, כתשובה לדבריו של מינצברג לפיהם הוא רוצה להיפגש. ההצעה נותרה בעינה לפיה הרוכש ייקח עליו את ההתחייבויות וההשקעה אך ללא רווח עבור הצד השני, מה שלא מקובל בשלב זה על מינצברג. בכל מקרה, הדד ליין לתשובה חיובית עד מחר נותר בעינו.

עוד לפני שנחשפה זהות הרוכש הפוטנציאלי כאמור, אמר דייויד מינצברג: "אני לא יודע עד כמה ההצעה רצינית. אני והשותפים שלי רוצים להיות בעלי המועדון לעוד הרבה שנים. זה מועדון מדהים ועשינו דברים טובים מאוד, המועדון הוכיח שכל הדברים השליליים שאומרים על ישראל לא נכונים. יש כאן אנשים מכל התרבויות, הדתות והעמים ואנחנו מוכיחים שכולם יכולים לחיות ולשחק ביחד בישראל ואנשים רואים את זה, במיוחד עם כל מה שקורה בעולם. אם לפני ה-7.10 זו הייתה משימה חשובה עבורנו וזו הייתה מטרה להראות שכדאי להשקיע בישראל, אנחנו לא רוצים למכור את המועדון ולחלוטין מעוניינים להמשיך בחזון שלנו. אם מישהו מעוניין להשקיע במועדון או לרכוש אותו, אשמח להיפגש איתו - אבל לא קיבלתי הצעה כזו. עד שאדבר עם מישהו, אני לא יודע כמה זה אמיתי".

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
בינתיים הרוכש נחשף, כיצד הוא יגיב? דייויד מינצברג/דני מרון

עוד אמר מינצברג: "אני כן איתכם במאת האחוזים. קיבלנו הודעת אי-מייל מעורך דין שאמר שיש אדם שרוצה לרכוש את המועדון, אבל הוא לא יכול לחשוף את עצמו בשלב זה. ענינו לו שאנחנו לא יכולים לדון בכך כל עוד לא נדע מי זה, ונאמר לנו שזה אדם ממשפחת ספרא - אבל לא אמרו לנו מי מהם. נשמח לשוחח עם מי שזה יהיה, אבל אלו דברים שלוקחים זמן ואנחנו צריכים לוודא שאם אנחנו עושים עסקים, אז אנחנו עושים איתם עם האדם הנכון. זה קשה להשקיע בכדורגל ותמיד לוקח זמן, אבל אני תמיד מעוניין לשוחח עם אנשים שרוצים להשקיע בישראל, במועדון שלנו ובספורט. אשמח לדבר עם כל אחד, אבל זו לא הזדמנות שניתנה לי בינתיים ולכן הפוקוס שלי הוא להמשיך בהפועל תל אביב".

מינצברג נשאל האם יש אולטימטום למכירה והשיב: "למה אני אמור להגיב? אני לא יודע איך לענות על השאלה הזו. אני לא יכול לשוחח אם אני לא יודע עם מי אני מדבר. אם יש אדם שרוצה לרכוש את הפועל תל אביב זה יהיה עצוב עבורנו, אבל אם זה יהיה טוב להפועל ולישראל, אשמח, אבל איך אני אמור לדבר עם אדם שאני לא יודע מי הוא? כבר ענינו למייל שקיבלנו והיינו מאוד ברורים בנושא, נשמח לדבר עם נדע מי עומד בצד השני. המטרה למכור את המועדון בסוף, ביום אחד, לאדם הנכון - אולי בעוד 15 או 20 שנה, אבל אם יש מישהו שמעוניין אשמח לדבר עם אדע מי זה".

על עתידו של יוסי אבוקסיס והחשש מירידת ליגה: "אני לא מחליט לגבי מאמנים. אני מודאג מהמצב, אבל עוד נשארו לנו משחקים נגד אשדוד ובית"ר שצמודות אלינו ושני משחקים בנוסף. כולנו מודעים לכך שזה מצב שאנחנו חייבים לתקן. אני וכולם מאוד מתוסכלים. זו אחריות של כולנו וכעת זה לא הזמן להצביע על מה נעשה לא נכון, אלא לתקן. אנחנו צריכים להתרכז במשחק בשבת ובמשחקים שאחריו, אך ורק בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מייקל מינצברג, דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
משפחת מינצברג קיבלה תגובה מיידית מהרוכש הפוטנציאלי/דני מרון

עורך הדין רועי רוזן מסר בתגובה לדברי מינצברג: "הלקוח שלי, מר ספרא, הגיש באמצעותי הצעה מאוד ברורה, פשוטה ונדיבה לרכישת הבעלות במועדון הכדורגל הפועל תל אביב. מר ספרא ישמח לקבל תשובה חיובית להצעתו, עד מחר. מובן כי מר ספרא יקבל בהבנה גם תשובה שלילית ובמקרה כאמור יאחל להפועל תל אביב וקברניטיה רק טוב והצלחה מרובה. חג חירות שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully