וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם ביקר את באיירן: "יש בלגן במועדון". מי יחליף את טוכל?

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 16:02

אגדת העבר טוען ש"אין יציבות או סדר". דה זרבי ואמרי הפכו למועמדים המובילים. אפשרות: מינוי מאמן זמני עד קיץ 2025, אז קלופ עשוי להגיע

תקציר: אוניון ברלין - באיירן מינכן 5:1/ספורט1

יוליאן נאגלסמן ירד מהפרק, השמועות על זינדין זידאן הופרכו, ובגרמניה טוענים שבאיירן מינכן סימנה שני מועמדים חדשים לרשת את תומאס טוכל בקיץ: אונאי אמרי שחווה עונה נפלאה באסטון וילה, ורוברטו דה זרבי מברייטון.

"המנהל המקצועי מקס אברל מעריך מאוד את שניהם", נכתב "בילד". "יש קצת ספקות לגבי דה זרבי, כי הוא עדיין לא אימן קבוצת צמרת, ולכן אמרי הוא כרגע המועמד החם ביותר כרגע". על מועמדותו של זידאן נכתב: "ראשי באיירן כבר הכחישו. שמו לא מוזכר כרגע במועדון".

אברל נשאל אמש האם יש סיכוי שטוכל יישאר, למרות הכל, גם בעונה הבאה, והשיב: "ההחלטה התקבלה עוד לפני שהצטרפתי למועדון והיא לא תשתנה. אני מאוד אוהב לעבוד עם תומאס, ואפשר לראות שאנחנו מצליחים, אבל ההחלטה התקבלה".

ויש גם חלום רטוב שעונה לשם יורגן קלופ. הגרמני כבר הודיע שבכוונתו לעזוב את ליברפול עם תום העונה ולקחת שנת שבתון, וןלפי "בילד", הוא עשוי להיות המועמד המוביל לאמן את באיירן בעונת 2025/26. על כן, שוקלים במועדון למנות מאמן זמני לעונה אחת בלבד, כשהם שעלה על הפרק הוא זה של האקס האנזי פליק.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
באיירן תחכה לו? קלופ/GettyImages

לפי "האתלטיק", נאגלסמן דחה את הצעת הבווארים בין היתר כי "הרגיש שבאיירן זקוקה למהפך גדול בסגל והוא לא היה משוכנע שיצליח גם לבצע אותו וגם לאמן את גרמניה ביורו".

ההתנהלות המפוקפקת בחודשים האחרונים לא נעלמה מעיניו של פיליפ לאהם, אגדת המועדון לשעבר, שאמר: "המצב בשנים האחרונות לא קל. המשכיות היא חשובה מאוד, וכאן אין יציבות או שקט. יש בלגן כבר כמה שנים - מההנהלה ועד המאמן, ובנוסף לזה, הרבה מהעסקאות לא היו טובות".

פבריציו רומאנו טוען שריאל מדריד אמנם מעדיפה להחתים את אלפונסו דייויס בקיץ הקרוב, ולא לחכות שיהפוך שחקן חופשי בקיץ 2025, אולם היא תמתין בסבלנות אם הבווארים ידרשו למעלה מ-60 מיליון יורו עבור הקנדי המצוין. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה אם דייויס אכן יימכר לבלאנקוס הוא פרלאן מנדי, שגם לו יש חוזה עד 2025. גם מספר קבוצות פרמיירליג לוטשות עיניים לכיוון מגן נבחרת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully