וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים מתחילים להדאיג: צפו בכל ההחמצות של מוחמד סלאח העונה

כוכב ליברפול דועך בדיוק במאני טיים. קלופ לא מודאג, אך השמועות על מעבר לסעודיה גוברות. שחקן העבר: "רואה אותו עוזב בקיץ"

כל החחמצות של מוחמד סלאח העונה/ספורט1

בסנדרטים שלו, מוחמד סלאח חווה תקופה בינונית למדי בליברפול. המספרים אמנם מרשימים, כמו תמיד - 24 שערים ו-13 בישולים ב-38 המשחקים בכל המסגרות - אולם בשלושת המשחקים האחרונים מצא את הרשת פעם אחת בלבד, היה חלש במיוחד במפגש הכפול עם אטאלנטה בליגה האירופית, ורשם החמצה לא טיפוסית ב-1:0 הגורלי מול קריסטל פאלאס.

מאז תחילת 2024 פתח המצרי חמש פעמים בהרכב של יורגן קלופ במסגרת הליגה, וליברפול רשמה שלושה ניצחונות, הפסד ותיקו (60% הצלחה), עם 2.2 שערים למשחק. בשמונת המשחקים בהם לא פתח, המרסיסיידרס רשמו שישה ניצחונות, תיקו והפסד(75% הצלחה), עם 2.75 שערים למשחק.

"אני לא ממש מודאג", אמר קלופ על הכוכב שלו אחרי ההדחה מול אטאלנטה. "זה מה שחלוצים עושים, זה מה שקורה לחלוצים, זה מה יש. נצטרך לעבור את התקופה הזו. מוחמד אחד השחקנים הכי מנוסים בסגל שלנו, זה לא כאילו הוא מעולם לא החמיץ בעבר, זה חלק מהמשחק".

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
תקופה לא פשוטה לליברפול, וגם לו. סלאח/רויטרס

ובינתיים, השמועות על מעבר אפשרי לערב הסעודית הולכות וגוברות. אמש נדרש אליהן שחקן העבר ופרשן BBC בהווה קלינטון מוריסון, והודה: "המספרים של מוחמד פנטסטיים, אבל הוא מגיע לגיל בו אם מקבלים עליו 100 מיליון ליש"ט, קשה לסרב. אני רואה אותו עוזב בקיץ".

לפי דיווחים, אל איתיחאד תציע לליברפול 150 מיליון יורו עבור הכוכב, לו תוצע משכורת עונתית של 200 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully