וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב יריבה קשה, היא שונה מהקבוצות האחרות"

לוקה וילדוסה יודע שפנאתינייקוס תצטרך "להתאים את המשחק שלנו לשלהם". חברו החמיא לקטש, אקס אולימפיאקוס מהמר על מכבי ת"א

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ביוון ממשיכים להתכונן למשחק פתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף של היורוליג, בו פנאתינייקוס תארח את מכבי תל אביב. 18 אלף כרטיסים נחטפו כבר מזמן ואואקה יתמלא עד אפס מקום ביום שלישי, מה שאמור להקנות ליוונים יתרון משמעותי - במיוחד בהתחשב בעובדה שמכבי תל אביב תארח את משחקיה מול יציעים ריקים בבלגרד. למרות זאת, שחקן הקבוצה יואניס פפאפטרו מזהיר שהמשימה לא תהיה קלה.

"מכבי תל אביב יריבה מסוכנת מאוד, יש לה שחקנים מצוינים. כמובן שבולדווין ובראון מאוד מסוכנים, אבל הקבוצה באופן כללי משחקת כדורסל מיוחד ושונה מאוד, ונצטרך להיות בשיא הריכוז הגנתית וטקטית כדי להתמודדד איתה", אמר הפורוורד. "מצפה לנו סדרה קשה מאוד וחייבים להפנים את זה כבר מעכשיו. נכון שיש לנו יתרון ביתיות וזה דבר חשוב, אבל זה לא יעזור לנו על הפרקט. צריך לשחק כדורסל אגרסיבי מההתחלה ועד הסוף".

פפאפטרו מכיר היטב את קטש, תחתיו שיחק כשהישראלי אימן את פנאתינייקוס. "קטש מאמן מעולה. עבדתי תחתיו בפנאתינייקוס ואני זוכר איש כדורסל יוצא מהכלל וגם אדם טוב. הוא עושה עבודה גדולה במכבי. עם כל הקשיים שהקבוצה עברה, למרות המלחמה בישראל, למרות כל הטיסות והאילוצים, הוא עדיין הביא את הקבוצה שלו מרחק סדרה אחת מהפיינל פור. זה אומר עליו הרבה מאוד".

יאניס פפאפטרו שחקן פנאתינייקוס. BSR Agency, GettyImages
משימה קשה. פפאפטרו/GettyImages, BSR Agency

לוקה וילדוסה, שסבל העונה ממספר פציעות ורושם רק 15.3 דקות למשחק, טוען כי הוא "הולך ומשתפר, ורק זקוק לקצת מזל". בריאיון ל"יורוהופס" סיפר שהוא "מייחל לחזור ולהיות אותו שחקן. אנחנו משחקים טוב מאוד כקבוצה ואני מקבל ביטחון מכל הצוות, השחקנים וכמובן האוהדים. כל שחקן אצלנו יכול לעשות צעד קדימה".

כידוע, מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה - הקבוצה היחידה שעשתה זאת ביורוליג, מלבד אולימפיאקוס. "שמנו על עצמנו לחץ", אמר וילדוסה, "אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה מאוד, שעשתה עונה סדירה טובה מאוד. זה הפלייאוף, תמיד יש כאן קבוצות טובות ומכבי קבוצה קשה מאוד בגלל סגנון המשחק שלה. היא שונה מהקבוצות האחרות, נצטרך להתאים את המשחק שלנו לשלהם ולהיות בשיאנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
לוקה וילדוסה, פנאתינייקוס. Gari Garaialde, GettyImages
אופטימי. וילדוסה/GettyImages, Gari Garaialde

גם הפרשנים מזהירים את פאו. בפודקאסט של המגזין "באסקטניוז" הימרו על התוצאה בסדרה, כששניים מהפאנליסטים הימרו על 2:3 לפאו בעוד השלישי ניבא ניצחון 1:3 למכבי תל אביב. כך או אחרת, אף אחד לא צופה חיים קלים לפאו.

"ארגין עתמאן מאמן שיודע מה נדרש כדי לעלות לפיינל פור. הוא היה שם בעבר, יש לו את הניסיון והחוכמה כדי לעזור לפאו להשלים את המשימה", ניתח קרונוסלאב סימון, ששיחק תחת שרביטו של עתמאן באנאדולו אפס. "הבעיה היחידה של פאו היא שמכבי נמצאת בכושר נפלא, והיא יריבה מאוד מסוכנת. יחד עם זאת, פאו חייבת להגיע לברלין וכולם מבינים את זה".

ג'ורג' פאפאס, שחקן פרומיתאס ואקס אולימפיאקוס, אמר ל"יורוהופס" שלדעתו, מכבי תל אביב תהיה זו שתשיג את הכרטיס לחצי הגמר. "מכבי תעבור בארבעה משחקים. היא משחקת כדורסל נפלא בתקופה האחרונה ואני מאמין שהאולם הריק בבלגרד דווקא יהווה יתרון עבורה. היא רגילה לזה, אבל פאו תתקשה להתמודד עם זה. יהיה לה קשה לנצח בסרביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully