וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סימנה כוכב גדול, לבנדובסקי אופטימי לפני הקלאסיקו

הקטלאנים חולמים על לואיס דיאס ועשויים למכור את אראוחו. הפולני טוען ש"אנחנו יודעים איך לנצח את ריאל, האופוריה מהאלופות אולי תגרום לכך שיגיעו פחות חדים"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1/ספורט1

אם ברצונה להשאיר לעצמה סיכוי במאבק האליפות, חייבת לנצח הערב (ראשון, 22:00) ברצלונה את ריאל מדריד בקלאסיקו הגדול.

יהיה זה ככל הנראה הקלאסיקו האחרון של צ'אבי כמאמן ברצלונה, לאחר שהפסיד לריאל בשלושת המפגשים האחרונים, כולל 2:1 ביתי בסיבוב הראשון, וכעת יהיה חייב לנצח כדי לצמק את הפער בפסגה לחמש נקודות.

אף שקבוצה אחת נמצאת בדרכה הבטוחה לאליפות ומגיעה אחרי העפלה מופלאה לחצי גמר ליגת האלופות, רוברט לבנדובסקי אופטימי. "אנחנו יודעים איך לנצח אותם", אמר החלוץ, שעשה זאת בפעם האחרונה במרץ 2023. "אנחנו מכירים אותם היטב, ניתחנו את הטעויות מהמפגש הקודם וברור לנו שאם נגביל את היתרונות שלהם נוכל לנצח בברנבאו".

הסקורר הפולני אף טען כי אופוריית ההעפלה של ריאל מדריד אחרי שהדיחה את מנצ'סטר סיטי "אולי תגרום לכך שהם יגיעו קצת פחות חדשים מנטלית לקלאסיקו. הם שיחקו 120 דקות ולנו היה יום יותר לנוח".

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. Diego Souto, GettyImages
מאבק האליפות ייפתח מחדש? לבנדובסקי/GettyImages, Diego Souto

לפי "ספורט", אחד המועמדים של ברצלונה לקראת העונה הבאה הוא לואיס דיאס, ש"מעוניין מאוד" לשחק עבור קבוצת הפאר הקטלאנית. עם זאת, בברצלונה רואים בעסקה כזו "כמעט בלתי אפשרית", שכן ליברפול לא תמהר למכור אותו והוא חתום במועדון עד 2027.

בלי קשר, דיווח נוסף גרס כי ברצלונה תהיה מוכנה להקשיב להצעות על אחד השחקנים המבוקשים ביותר שלה, רונאלד אראוחו. במועדון משוכנעים שיקבלו עליו הצעה של למעלה מ-100 מיליון יורו, ויוכלו להשתמש בכסף הזה כדי לאזן את התקציב ואת בעיות הפייר פליי. הבלם הוזכר בעבר כמועמד בין היתר לבאיירן מינכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

המחזור ה-32 בלה ליגה יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין סביליה למאיורקה. בשישי כבר יתחיל המחזור ה-33, לאחר שבקשתה של ריאל מדריד התקבלה והיא תתארח אצל ריאל סוסיאדד ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully