וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטחת ההישארות של מכבי פ"ת מתקרבת, גם ההודעה על חוזה לקוז'וך

המלאבסים שחררו לחץ אחרי ה-2:4 על הפועל תל אביב, אבל יודעים ש"זה עדיין לא נגמר". המאמן שוב קיבל מחמאות, וקרוב להארכת חוזה

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

לא מעט לחץ השתחרר במכבי פתח תקוה אמש (שבת) אחרי הניצחון 2:4 על הפועל תל אביב. פתח תקוה הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים בפתיחת הפלייאוף התחתון ובקבוצה חששו מאיבוד נקודות נוסף שהיה מסבך את הקבוצה במאבקי הירידה.

"אפשר להרגיש תחושת הקלה, אבל זה עדיין לא נגמר. נצטרך להביא עוד שתיים-שלוש נקודות כדי להבטיח את ההישארות באופן סופי", אמרו במועדון. לצד המאבקים בליגה, מצפה לקבוצה משחק חצי גמר הגביע נגד הפועל נוף הגליל בסוף החודש, אולם בפתח תקוה ממשיכים לטעון שמה שהכי חשוב כרגע, זו הבטחת ההישארות ומשחק הליגה הקרוב נגד מכבי נתניה.

אגב, היום השמח של מכבי פתח תקוה התחיל עוד קודם לכן, אחרי שקבוצת הנוער של המועדון זכתה באופן רשמי באליפות, דבר שהסב הרבה נחת וגאווה ליושב ראש המועדון אבי לוזון ולשאר אנשי הנהלת הקבוצה.

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך. קובי אליהו
שני הצדדים מרוצים. קוז'וך/קובי אליהו

להבטחת ההישארות באופן רשמי, תהיה גם השלכה על עיתוי הסיכום עם המאמן רן קוז'וך על הארכת חוזהו לעונה נוספת. שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות, אך במועדון מעדיפים להבטיח תחילה את ההישארות בליגה ואז להודיע על הישארותו של קוז'וך, שגם אמש קיבל לא מעט מחמאות על הדרך שבה ניצחה הקבוצה, למרות לא מעט רגעים של דפיקות לב, בעיקר אחרי ההרחקה של אביב סלם וצמצום התוצאה מ-0:3 ל-2:3. בסופו של דבר, בזכות עוד משחק טוב של ניב יהושוע, מאור לוי והשוער מרקו וולף, נשארו הנקודות בבית.

מי שעבורו זה היה ערב מעניין מאוד הוא המגן אלון אזוגי, שהגיע בינואר מהפועל תל אביב ואמש כבש שער והצטיין במשחק מול הקבוצה ממנה הגיע. "חשוב לי קודם כל להסתכל על עצמי, איך אני מתקדם ברמה האישית. אין לי מה להוכיח לאף אחד לדעתי. אני בא כדי לעזור לקבוצה בסך הכל", אמר אזוגי בסיום. "עשינו היום צעד משמעותי להישארות. חגגתי גול בכורה וזה היה ממש מרגש. היו אמון אמוציות, יש כאלה שקיבלו את זה קצת פחות טוב, אבל אני מאמין שהם יבינו אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי פתח תקוה אלון אזוגי. קובי אליהו
חגג מול האקסית. אזוגי/קובי אליהו

על הלחץ שהיה והחשש מפני ירידת ליגה: "זה ישב עלינו ממש והרגשנו את הלחץ. אני יכול להגיד שברמה המנטלית, הרגשתי את זה על הקבוצה. הייתה קצת ירידת מתח ואולי הרגשנו בנוח. היום באנו ורצנו, היו חלקים טובים יותר ופחות טובים, גם ירדנו אחורה אחרי האדום וזה לא צריך לקרות, אבל אני שמח שבסוף יצאנו עם הנקודות ויש לנו אוויר קצת להתאושש. הייתי פה בעונה שעברה, כך שהחבר'ה מכירים אותי פה ואני מרגיש שמעריכים ואוהבים אותי. נותנים לי פה את הבמה, אם זה רן, אם זה הצוות המקצועי או ההנהלה. ברגע שאתה מרגיש טוב, רואים את זה על המגרש. אני שמח שזה עובד לי ואני מנסה לשפר גם את המספרים שלי".

על ההבדלים ביכולת בין משחק למשחק: "אני לא יכול כל כך להסביר למה זה קורה. לאורך העונה לא הייתה לנו כל כך יציבות. הייתה תקופה עם תוצאות מדהימות לאורך זמן ואז באה ירידה. אז הגיע הגביע והיינו טובים ושוב הייתה ירידה. אנחנו צריכים לעבוד על היציבות שלנו, כי יש לנו עוד משימות העונה. על חצי גמר הגביע: "כרגע הגביע עוד רחוק, יש לנו את מכבי נתניה ואנחנו רוצים להשלים את המשימה ולהישאר בליגה. כשנעבור את נתניה, נסתכל על הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully