וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מרגיש שום דבר מהעבר בהפועל. מכבי ת"א יותר מתאימה לי"

21.4.2024 / 10:00

הניסיון הקצר בחו"ל ("לא נכשלתי, היו מעט מדי צ'אנסים"), הדף החדש במכבי ת"א ("קיבלו אותי הכי יפה שיש") והשיח המזלזל בתקשורת ("הם מדברים, אנחנו מתנתקים"). רז שלמה מתחיל לקבל ביטחון ודקות, ומתכונן לרצף המאתגר: "אין סיבה שלא נניף צלחת"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

הרבה לחץ היה על שחקני מכבי תל אביב אתמול (שבת). אמנם משחק בית בבלומפילד והמשחק החל עוד לפני שמכבי חיפה עלתה על כר הדשא, אבל מכבי תל אביב נמצאת ברגע שרק לה יש מה להפסיד. פער 7 הנקודות ממכבי חיפה הופך את האלופה ליותר משוחררת ואילו במכבי תל אביב מבינים שהם עלולים לאבד את מה שיש להם תיכף ביד, אם יאבדו נקודות.

רז שלמה חזר לעניינים בדיוק לפני שבוע. רובי קין העדיף אותו בטרנר על פני עידן נחמיאס אחרי פציעה ארוכה מאוד וגם אתמול הלך איתו במרכז ההגנה לצד אנריק סבוריט. שלמה, שחזר מבלגיה ודי מהר נפצע, אמור לשמור על ההגנה של מכבי תל אביב עד תום העונה כדי לסייע למועדון להחזיר את האליפות לקרית שלום.

רז, כמה מתח היה לפני המשחק מול הפועל חיפה וכמה לחץ השתחרר אחריו?

"אין ספק שבמועדון כמו מכבי תל אביב תמיד יש לחץ, במיוחד אחרי הפסד. היה חשוב לנו לצאת מזה מהר ואני שמח שעשינו תוצאה טובה".

שני שערים מהירים זה בוודאי התרחיש המושלם עבורכם.

"דיברנו על לפתוח את המשחק כמה שיותר חזק, אני שמח שעשינו את זה פעמיים - גם במחצית הראשונה, וגם במחצית השנייה אחרי שאמרנו שלא נוריד רגל מהגז. גמרנו את המשחק מהר".

רז שלמה שחקן מכבי תל אביב לפני רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
במגמת עלייה. רז שלמה/ברני ארדוב

נראה שלשחק בקבוצה התקפית ויוזמת שמחזיקה בכדור רוב הזמן, הרבה יותר מתאים ליכולות שלך כבלם.

"בקבוצה כמו מכבי תל אביב הכדור אצלך ברגליים רוב הזמן, תמיד יש אופציות מסירה ומן הסתם זה יותר נוח ומתאים לי. אני תמיד משתדל למצוא את הפס הנכון, אני שמח שהולך לי".

איך זה לחזור מפציעה של חודשיים להרכב פעמיים ברצף?

"להיות פצוע זה לא קל ולא נחמד. לוקחים לך את המקום ואז אתה צריך לחזור ולהוכיח את עצמך בכל אימון ובכל משחק. אני שמח שאני מצליח בזה, יש תחושה שאני מתקדם ממשחק למשחק".

יש איזשהו שיח קצת מזלזל בתקשורת. אומרים שהקבוצה הפחות גרועה תזכה העונה באליפות. איך זה גורם לכם להרגיש שמנסים לגמד את האליפות המתקרבת?

"התקשורת מדברת, אנחנו מנסים להתנתק. לא הייתי כאן מתחילת העונה, אבל עשינו המון משחקים ולקראת סוף העונה שחקנים קצת עייפים ומריחים את הסוף. אנחנו צריכים לסיים את זה בטעם טוב ולהניף את הצלחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן לובן, רז שלמה. Plumb Images, GettyImages
ויתר מהר מדי? "לא נכשלתי". שלמה במדי לובן/GettyImages, Plumb Images

כבר איבדתם יתרון של 10 נקודות העונה ועכשיו אתם הולכים לרצף של שלושה משחקי חוץ.

"אלה אולי שלושת משחקי החוץ הכי קשים בפלייאוף, אבל זה תלוי בנו. אם נבוא בגישה טובה ובמוכנות מקסימלית, אין סיבה שלא ניקח את האליפות הזאת".

בתור מי ששיחק בהפועל תל אביב, איך הקהל של מכבי תל אביב קיבל אותך?

"קיבלו אותי על הצד הטוב ביותר, אני לא מרגיש שום דבר מהעבר. אני שמח להיות פה ורוצה לשמח את הקהל הזה".

אתה לא מרגיש שויתרת מהר מדי על אירופה?

"יצאתי, ניסיתי ואני לא מתחרט על זה לרגע. לא מתחרט גם על זה שיצאתי לחו"ל, ולא מתחרט גם על זה שחזרתי. בסופו של דבר אני עדיין שחקן צעיר ואולי עוד אצא לחו"ל בעתיד. לא קיבלתי מספיק הזדמנויות, אני לא חושב שנכשלתי שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully