וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקוסם הקטן שלנו": ארסנל מהללת את "גיבור המאני טיים של העונה"

לאנדרו טרוסאר שוב כבש שער חשוב, חבריו לקבוצה היללו, באנגליה מודים: "אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה". ארטטה הצטרף לביקורת של גווארדיולה: "חייבים לדאוג לרווחתם של השחקנים"

תקציר: וולבס - ארסנל 2:0/ספורט1

בתקשורת האנגלית כבר מגדירים אותו כ"אחד השחקנים הכי אנדרייטד בפרמיירליג": לאנדרו טרוסאר ממשיך לכבוש שערים קריטיים עבור ארסנל, שממשיכים לתת רוח גבית במאבק האליפות. אמש (שבת) כבש שחקן הכנף הבלגי את השער שפרץ את הסכר בניצחון 0:2 על וולבס, והעלה את מאזנו לתשעה כיבושים העונה. ארסנל עלתה לפחות זמנית לפסגת הפרמיירליג, ולטרוסאר יש שוב מניות גדולות בכך.

בקבוצה היללו אותו, וידעו כמה חשוב היה השער ששבר את הקרח אחרי ימים לא פשוטים שעברו על הקבוצה בעקבות ההדחה מליגת האלופות. השער של טרוסאר גם הגיע בדקה קריטית. "לאנדרו הוא קוסם קטן", אמר מיקל ארטטה. "וא מסוגל לכבוש מכל מקום על המגרש, והוא תמיד מהווה איום. הוא כל כך קר רוח, כל כך רגוע, ואפשר לשים אותו בשלל תפקידים, והוא תמיד יספק את הסחורה. תענוג שיש לנו אותו בקבוצה".

טרוסאר אמר בסיום: "תמיד נחמד לכבוש, ועוד יותר נחמד שזה קורה ברגעים חשובים. אני שמח שאני יכול לתרום לקבוצה ברגעים האלה, ושאנחנו ממשיכים קדימה".

לאנדרו טרוסאר, ארסנל, חוגג. רויטרס
תמיד הוא בא בזמן. טרוסאר חוגג/רויטרס

בסיום התייחס ארטטה גם לדבריו של פפ גווארדיולה, שתקף את ההתאחדות הכדורגל האנגלית על עומס המשחקים ה"לא הגיוני", לדבריו. "אני או פפ לא העניין פה, אלא רווחתם של השחקנים. חייבים לאפשר לשחקנים זמן מנוחה והתאוששות כדי לשמור עליהם. המצב הנוכחי פשוט לא הגיוני, ולא צודק. מכל זווית שלא תסתכלו על זה, יש פה עוול. בואו נגן על השחקנים ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לאפשר להם להתאושש בין משחק למשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully