וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפן של קטש? ווב: "מרגיש שאני יכול להיות האקס פקטור מול פאו"

21.4.2024 / 7:25

מכבי תל אביב סיימה את לוח המשחקים הצפוף שלה לפני הסדרה נגד פנאתינייקוס ותצא בשני לאתונה. הפורוורד שנמצא בכושר טוב סיפר: "יש לנו שניים מהגארדים הטובים ביורוליג, סומכים על מה שהם נותנים"

מכבי תל אביב חוגגת את הניצחון על באסקוניה/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נעלה אמש (שבת) את משחקי הליגה הסדירה בליגת העל עם ניצחון 77:90 על הפועל באר שבע, שהיה ה-18 ברציפות שלה בליגה. הצהובים מדורגים במקום הראשון אחרי שני סיבובים עם מאזן של 21 ניצחונות מול שלושה הפסדים, והם בפער של שלושה משחקים מהמקום השני בשלב הזה, מה שאומר נכון לעכשיו שהם יוכלו להפסיד שני משחקים בבית העליון ועדיין להחזיק ביתרון ביתיות בפלייאוף.

עודד קטש שמר על ווייד בולדווין ונתן לו לשחק 8 דקות בלבד, כשגם ג'וש ניבו מסיים עם 14 דקות ותמיר בלאט עם 17 דקות. מי שחזר אל הפרקט אחרי כמעט שבועיים הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, חבוש כזכר לפציעה שעבר בכתפו נגד עירוני נס ציונה. הוא שותף ב-18 דקות וקלע 8 נקודות, כשקטש מספר בסיום שיחליט האם ישותף במשחקים הראשונים נגד פנאתינייקוס בהתאם להרגשת השחקן. רומן סורקין הוביל את מכבי עם 21 נקודות ב-27 דקות.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
מקסימום מנוחה. בולדווין/דני מרון

עם כל הכבוד לניצחון על באר שבע, שיחת היום ביציעי ההיכל הייתה הסדרה נגד פנאתינייקוס שתצא לדרך ביום שלישי, בסיומה מקווה מכבי תל אביב לחזור לפיינל פור אחרי 10 שנים. הצהובים ייצאו מחר בשעות הצהריים המוקדמות לאתונה ויקיימו ביום שני בערב ארוחת סדר מסורתית לפני המשחק. עם הקבוצה צפויים לצאת כמה עשרות אוהדים בלבד.

מאז הניצחון על באסקוניה הראש של הצהובים מתעסק רק בפאו. "אני מרגיש שאני יכול להיות האקס פקטור", סיפר הפורוורד ג'יימס ווב אמש בתום הניצחון על באר שבע. "התפקיד שלי השתנה בכל משחק, אני עושה מה שאני יכול לעשות. לא משנה מה תהיה תוכנית המשחק שלנו, אני זוכר איך שיחקנו נגדם בעבר. התפקיד שלי יהיה לתרום קצת מכל דבר".

ווב המשיך לספר על היתרון שיש לצהובים לאורך כל העונה בריבאונד ההתקפה ואמר: "אני מנסה לתקוף את ריבאונד ההתקפה, אבל זה עוזר שיש לנו את ג'וש ניבו. הם יתמקדו בו, ואני אנסה לגנוב כמה ריבאונדים. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לקחת ריבאונד, זה לא יהיה שחקן אחד אלא מאמץ קבוצתי. יש לנו שניים מהגארדים הכי טובים ביורוליג, אנחנו סומכים על מה שהם נותנים. יש להם את הניסיון, אבל זה מאמץ קבוצתי, והאנרגיה תכריע איך משחק יתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully