וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת השפלה: הפועל באר שבע צפויה למהפכה בהרכב לקראת הגביע

21.4.2024 / 6:55

ברדה לקח אחריות על ההכנה למשחק מול מכבי חיפה, ומשוכנע שלא רק ההיעדרויות הובילו לתבוסה. ויטור, גורדנה, לופס, שמיר ומרציאנו מיועדים לפתוח מול נתניה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 1:4/ספורט1

מבוכה בהפועל באר שבע מההופעה אמש (שבת) בחיפה, אבל לצידה גם אמונה שהשחקנים יידעו לעשות את השינוי בחצי גמר גביע המדינה ביום רביעי מול מכבי נתניה ולהעפיל לגמר. בקבוצה לא מפילים את התבוסה 4:1 על היעדרותם של מיגל ויטור, רועי גורדנה והלדר לופס, אלא בטוחים שנקלעו אתמול ליום שחור של מרבית השחקנים ובראשם מריאנו באריירו שביצע פעולות הגנה לקויות במיוחד.

המאמן אליניב ברדה לקח על עצמו אחריות על כך שהשחקנים לא הגיעו מספיק מוכנים. ברדה הבהיר עוד לפני המשחק וגם אחריו שההיעדרות של ויטור וגורדנה, נבעה מפציעות וכי אם היו כשירים, השניים היו משחקים. ויטור סובל ממתיחה קלה בשריר התאומים ובקבוצה מאמינים שיכשירו אותו למכבי נתניה. גורדנה במצב טוב יותר וגם ישב אתמול על הספסל.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם יוני סטויאנוב. דני מרון
מחפש פתרונות. ברדה/דני מרון

שניהם ולופס שסיים עונש הרחקה אמורים לפתוח ברביעי וכך גם עדן שמיר. "עיר שלמה מחכה למשחק הזה ולא נאכזב אותה", אמרו אמש במועדון. אופיר מרציאנו שעמד בשער בסיבובים הקודמים בגביע, עשוי לעשות כך גם בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully