וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל נראה שחור", אבל הפועל תל אביב ואבוקסיס לא מרימים ידיים

21.4.2024 / 6:49

האדומים מתרסקים בתחתית ולא מצליחים לנצח, המאמן מתכונן למשחק של להיות או לחדול דווקא מול בית"ר: "הוא עובר תקופה קשה אפילו יותר מהשחקנים". החילוף המוקדם של איינבינדר? "זקוקים לו גם כשהוא טועה". ויש גם תשובה ל"רוכש הפוטנציאלי"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

הפועל תל אביב נמצאת במשבר הכי גדול שידעה בעונה הזאת. תשעה משחקים תחת יוסי אבוקסיס ללא ניצחון, פוטנציאל לרדת עוד הערב (ראשון) מתחת לקו האדום, משחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא, סכסוכים בין הבעלים הקודמים לבעלים הנוכחיים והרבה מאוד לחץ שהשחקנים לא עומדים בו, עשויים להביא למצב שהקבוצה תרד לליגה הלאומית בסיום העונה. ואחרי ההפסד 4:2 אמש למכבי פתח תקוה, הלחץ בשיאו.

שני משחקים שיחקו האדומים נגד מכבי פתח תקוה בחוץ בתוך מספר שבועות, בשניהם הקבוצה קרסה כבר ברבע הראשון של המשחק והייתה בפיגור כפול. אם במשחק בטדי היה זה אל ים קנצפולסקי שאיבד כדור, הקבוצה ספגה והוא הוחלף, אתמול היה תורו של דן אייניבנדר עם שתי טעויות שעלו ביוקר. "לא הולך כלום ואנחנו סופגים שערים לא נורמליים. אם אחד כמו איינבינדר נדבק בטעויות האלה, זה אומר הכל. ועדיין, יוסי צריך להרים אותו. אין יותר מדי שחקנים לצאת איתם למלחמה, גם כשהוא טועה ומוחלף בצדק, אנחנו צריכים אותו בלחץ הזה. כרגע הכל שחור, אבל אנחנו לא מרימים ידיים", אמרו במועדון.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
פתאום היריבה כובשת שלושער בפצצות מחוץ לרחבה? אבוקסיס המום/קובי אליהו

הבעיה היא שאבוקסיס בכל פעם מחפש עם מי לצאת לקרב ולא מקבל תוצרת. אולי עומרי אלטמן שחזר יהיה האיש שיעשה את ההבדל, כמו הצמד במחצית השנייה והכמעט שער שלישי. בסופו של דבר, לאיוס מנסה אבל לא תכליתי ולא עומד בלחץ, אוז'בולט מאבד ביטחון אחרי עוד משחק שהוא לא מבקיע, צ'יבוטה עדיין לא הגיע להפועל תל אביב וסתיו טוריאל דווקא מפתיע לטובה, אבל זה עדיין לא מספיק.

אבוקסיס התלבט בין 5 ל-4 בהגנה, זכר למשחק הקודם בין הקבוצות בו הקבוצה התפרקה. זה לא עזר יותר מדי, ההגנה לא מגיבה מספיק טוב בשני המערכים ונראה כי המאמן יחזור במשחק הבא ל-4-3-3. "עדיף ה-4-3-3 הקלאסי, כולם יודעים לשחק אותו, אנחנו מתחילת העונה לא מצליחים עם ה-5 לשמור על השער, אז עדיף לוותר. אנחנו לא מספיק טובים בשביל זה", אמרו שחקנים. אגב, על אבוקסיס אמרו במועדון: "הוא לא ישן בלילה ומנסה לעשות הכל. הוא בתקופה קשה יותר מהשחקנים, אבל אלה החיים של מאמן. התפקיד שלו הוא להוציא אותנו מהמצב הזה".

האדומים יצפו הערב במשחקה של מ.ס אשדוד נגד חדרה בתקוה כי שחקניו של חיים סילבס יעשו עבורם את העבודה ובתקוה שגם בית"ר ירושלים לא תנצח בפתח תקוה ותישאר שקועה חזק במאבקי הירידה. יחד עם זאת, במועדון אומרים: "בית"ר לא אחת שתרד, כרגע זה או אנחנו או אשדוד. אם הם יעברו אותנו, זה רק יגביר את הלחץ. נקווה שחדרה יעשו את העבודה עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
כבר אין מילים. אבוקסיס/קובי אליהו

איבד תקווה? צפו בריאיון המדוכדך של אבוקסיס בסיום

צפו: התגובות בסיום ה-2:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב/ספורט1

בנוגע למייל שהתקבל במועדון ולרכישה אפשרית על ידי מיליארדר, בשלב זה במועדון לא מתייחסים ברצינות למיילים ולהתנהלות מסביב, והסבירו כי מי שירצו לנהל מו"מ יפנה ישירות לדייויד מינצברג ויידע איך לנהל את המו"מ ופרטיו שלא דרך התקשורת. מצד שני, הוסיפו במועדון כי יהיה מוכנים להיפגש עם כל איש עסקים אמיד שיכול לקחת את הקבוצה למקומות אחרים, במידה שאכן יהיה אחד כזה.

עד לסיום העונה להפועל תל אביב נותרו מפגשים מול בית"ר ירושלים (בית), מכבי נתניה (חוץ), מ.ס. אשדוד (בית) והפועל חדרה (חוץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully