וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל פתוח לחלוטין": מכבי ת"א לא מתרגשת מ-7 נקודות הפרש

21.4.2024 / 6:20

רובי קין מרוצה מההתאוששות של הצהובים מול הפועל חיפה (0:4) אבל הפתיע במסע"ת, שחקן בקבוצה הודה אחרי הרביעייה של מכבי חיפה: "נצטרך להילחם על כל נקודה". הצהובים עוקבים אחר ההתפתחויות עם שגיב יחזקאל, זהבי צפוי לחזור להרכב למרות ההצגה בלעדיו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

שביעות רצון במכבי תל אביב מהניצחון אתמול על הפועל חיפה. בקבוצה מרגישים שהיה חסר להם ניצחון רב שערים כדי להוסיף לביטחון שקצת נסדק באחרונה. המאמן רובי קין הפתיע כשאמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק שההבדל בין המשחק אתמול לבין ההפסד להפועל באר שבע היה "ה-VAR". קין, כך מתברר, עדיין לא שוכח את המקרה בטרנר עם הפנדל לזכות הפועל באר שבע.

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהאופן שבו הגיבה הקבוצה להפסד שלה ועכשיו הפנים אל מכבי בני ריינה למשחק שיפתח רצף של שלושה משחקי חוץ שבסופם מפגש מול מכבי חיפה בסמי עופר. מאוחר יותר אמש, אחרי שמכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע, אמר שחקן בקבוצה: "אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולהילחם על כל נקודה כאילו אין פער של 7 נקודות. יש עוד 18 נקודות בקופה והכל פתוח לחלוטין. הדברים תלויים בנו ואנחנו צריכים לדעת לסיים את זה".

שחקני מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, יונתן כהן. אריאל שלום
מתחילים רצף קשה ומאתגר. מכבי תל אביב/אריאל שלום

קין היה מאוד מרוצה מגבי קניקובסקי וסיפר על שיחה טובה ביניהם לפני כמה ימים. "גבי הוא ילד נהדר", אמר קין. מכבי תל אביב רואה בהשארת קניקובסקי משימה מאוד חשובה ובמועדון מקווים שהוא יתרצה לבסוף לחתום לשנים הבאות. באשר לשגיב יחזקאל, במכבי תל אביב עדיין לא הציעו לו חוזה חדש והם עוקבים אחרי ההתפתחויות, כשההערכה היא שהוא ישוחרר ללא תמורה וינסה קודם למצוא לעצמו קבוצה בחו"ל בטרם יחתום במכבי תל אביב או מכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, דור תורג'מן, גבי קניקובסקי. אריאל שלום
לא מעט רגעים יפים. מכבי תל אביב/אריאל שלום

מי ששוב בלטו כמו מול הפועל באר שבע היו עדן קארצב ורז שלמה שנכנסו לעניינים. ערן זהבי צפוי לחזור להרכב מול בני ריינה על אף שדור תורג'מן כבש אתמול שער יפה.

מה נותר להן

מכבי תל אביב
בני ריינה (חוץ), בני סכנין (חוץ), מכבי חיפה (חוץ), הפועל באר שבע (בית), הפועל חיפה (חוץ), בני ריינה (בית)

מכבי חיפה
הפועל חיפה (חוץ), בני ריינה (חוץ), מכבי תל אביב (בית), בני סכנין (חוץ), הפועל באר שבע (חוץ), הפועל חיפה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully