וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות נהרסה, והלכלוך יוצא: דייויד בקהאם תובע את מארק וולברג

כדורגלן העבר תובע את הכוכב ההוליוודי, ידידו לשעבר, על 8.5 מיליון ליש"ט וטוען ל"הונאה" בעסקה שבמסגרתה חברת כושר פשטה רגל ובקהאם הפסיד מיליונים. וזו לא התביעה הראשונה של בקהאם

עשרת שערי הפרמיירליג הכי יפים של דייויד בקהאם בבעיטה חופשית/ספורט1

כדורגלן העבר דייויד בקהאם תובע את מי שהיה שותפו לשעבר וחברו מארק וולברג, השחקן ההוליוודי האהוב, על סכום של 8.5 מיליון ליש"ט על עסקה כושלת שבה היו מעורבים השניים.

בקהאם, 48, תובע את השחקן ואת שותפיו העסקיים לאחר שהשותפות עם מותג הכושר F45, שבמסגרתה כדורגלן העבר קידם את האימונים האישי שלו עם החברה, כשלה - ולדבריו בקהאם לא קיבל את הכסף שהובטח לו במניות.

שחקן העבר דייויד בקהאם. Megan Briggs, GettyImages
מהלך מלוכלך? בקהאם/GettyImages, Megan Briggs

התיק נגרר מספר שנים לאחר שבקהאם ואגדת הגולף גרג נורמן הגישו תביעות נגד F45 בבתי המשפט בקליפורניה באוקטובר 2022 - לפני ששופט קבע כי עליהם להגיש תביעות נפרדות.

החברה של בקהאם, דיוויד בקהאם ונצ'רס בע"מ (DBVL), תבעה קודם לכן פיצויים של 18.85 מיליון דולר (15.2 מיליון ליש"ט) מ-F45. עם זאת, התיק החדש דורש כעת פיצויים ישירות מקבוצת ההשקעות של מארק וולברג ושל מייסדי F45, אדם גילכריסט ורוב דויטש.

וולברג קנה אחוזים מחברת F45 ב-2019 דרך חברת ההשקעות שלו. במסגרת הקשר של בקהאם עם F45 הוא העלה תמונות שלו מתאמן עם ציוד כושר של המותג. הוא גם קידם את F45 בחשבונות המדיה החברתית האישיים שלו - עם פוסט אחד שהועלה ימים לאחר חתימת העסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השחקן מארק וולברג. GettyImages
כבר לא חבר. וולברג/GettyImages

העניין הוא שוולברג ובקהאם היו גם חברים, מעבר לשותפות העסקית. הם התיידדו לאחר שהכדורגלן ומשפחתו עברו ללוס אנג'לס ב-2007, כאשר חתם בקבוצת הכדורגל לוס אנג'לס גלאקסי. כעת מתבררת המתיחות בין השניים, ויחסי החברות שכמובן נהרסו.

על פי בקהאם, הובטח לו שמניות החברה יחולקו בתחילת 2022 - אך מחיר המניות נחשף רק חודשים לאחר מכן, ועד אז צנח מחיר המניה מכ-12 דולר למניה ל-3 דולר למניה. לטענת עורכי דינו של בקהאם, המהלך הזה הסב לו נזק של 8.5 מיליון ליש"ט. וולברג ושותפיו דוחים את הטענות על 'הונאה'.

כעת מניות החברה שוות רק 15 סנט, והחברה ספגה סגירות של זיכיונות במספר מדינות, כולל מולדתה אוסטרליה, ארה"ב, בריטניה ואירלנד.

בקהאם מפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את מותג הכושר, שפשט רגל והוביל לתביעה. אינסטגרם, פלאש 90
בקהאם מפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את מותג הכושר, שפשט רגל והוביל לתביעה/פלאש 90, אינסטגרם

אגב, הקשר בין השניים החל בהצהרה פומבית משעשעת של וולברג על בקהאם, שאמר: "בקהאם, אנחנו לא רוצים את הכדורגל שלך... לא מבין למה הוא הגיע לאמריקה, לא נקנה משחק של 90 דקות שלא קורה בו כלום".

יש לציין כי בשבוע שעבר פורסם כי אחרי מאבק משפטי ארוך נגד עשרות גורמים ברשת שמכרו זיופים של המותג שלו, בקהאם זכה בתביעה נגדם בסכום אסטרונומי של 240 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully