וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה המום: "זה אחד הדברים הגדולים שראיתי אי פעם מקבוצה"

מאמן מנצ'סטר סיטי ביקר בחריפות את לוח הזמנים של קבוצתו, שהצליחה בכל זאת לנצח את צ'לסי ולהעפיל לגמר הגביע: "כל כך קשה להתאושש מנטאלית אחרי ריאל מדריד, לא מבין איך השחקנים שלי שרדו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 0:1/ספורט1

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, תקף בצורה בוטה את לוח המשחקים של קבוצתו, אחרי שהאלופה ניצחה אתמול (שבת) 0:1 את צ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי, שלושה ימים בלבד לאחר שהפסידה בפנדלים לריאל מדריד בליגת האלופות. שער מאוחר של ברנרדו סילבה העלה סיטי לגמר, מול צ'לסי המאכזבת שלא ניצלה את ההזדמנויות הרבות שיצרה.

סיטי, שהייתה ללא החלוץ ארלינג הולאנד, שנעדר בין השאר בגלל תשישות ועומס, אכן נראתה כבדה מהרגיל, וגווארדיולה הנסער לא הצליח להסתיר את הזעם שלו על זמן ההתאוששות הקצר שקבוצתו לאחר ההדחה כואבת הלב מליגת האלופות ביום רביעי.

פפ גווארדיולה מחבק את שוער מנצ'סטר סיטי סטפן אורטגה. רויטרס
יודע מי הציל אותו. פפ מחבק את אורטגה/רויטרס

"זה לא מקובל לתת לנו לשחק היום", אמר גווארדיולה ל-BBC. "זה בלתי אפשרי, בשביל הבריאות של השחקנים. זה לא נורמלי. זה לא מקובל - 120 דקות, עם הרגשות אחרי מדריד, עם הדרך שבה הפסדנו, באמת.

"אני יודע שבמדינה הזו זה מיוחד הגביע האנגלי, אבל מדובר פה על הבריאות של השחקנים. אני לא מבין איך שרדנו היום".

גווארדיולה לא הצליח להבין מדוע המשחק של סיטי מול צ'לסי לא תוכנן ליום ראשון במקום מפגש חצי הגמר של מנצ'סטר יונייטד מול קובנטרי, כשאף אחת מהן לא נאלצה לשחק משחק באמצע השבוע.

"הכוח היחיד שיש לי זה לומר את הדברים כאן. למה שלא נשחק מחר? צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, קובנטרי לא שיחקו באמצע השבוע", אמר גווארדיולה. "זה כל כך קשה להתאושש מבחינה נפשית. רודרי, איך שהוא שיחק היום, קייל ווקר, שהיה פצוע לכמה שבועות, אני לא מבין איך הם שרדו.

"אנחנו רוצים לשחק כדורגל, אנחנו אוהבים לשחק כדורגל, אבל זה יותר מדי. אנחנו מגנים על הגביע שלנו. אנחנו נהיה כאן".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
פפ גווארדיולה מחבק את ברנרדו סילבה אחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי בגביע. רויטרס
התאושש כמו גדול מהפנדל המוחמץ. סילבה/רויטרס

בשיחה עם עיתונאים מאוחר יותר, גווארדיולה שיבח את המנטליות של שחקניו. "מה שהם עשו היום הוא אחד הדברים הגדולים ביותר שראיתי מקבוצת שחקנים אחרי 120 דקות של כדורגל ביום רביעי", אמר. "אני רק רוצה להגן על השחקנים שלי. זה היגיון בריא. אני לא מבקש משהו מיוחד או פריבילגיה".

כאמור, ההדחה מגביע האלופות אומרת שאין לסיטי סיכוי להשיג שוב טרבל, אבל אחרי השער של סילבה הדאבל בהישג יד. "אנחנו מרוצים מעוד גמר והזדמנות נוספת לזכות בגביע", אמר סילבה, שכיפר על ההחמצה שלו בדו קרב הפנדלים. "עשינו את זה לאורך השנים הרבה פעמים. הדרך שבה הקבוצה הזו מגיבה לאכזבות ותבוסות היא תמיד בצורה הטובה ביותר. היום שוב הקבוצה הפגינה הרבה אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully