וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נשמע שבור: "ימים לא קלים". תקרית במנהרת השחקנים

הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון תחת המאמן. חטאב התגרה בספסל האדום, טועמה ניסה להגיע אליו, אנשי הקבוצה עצרו אותו

צפו: התגובות בסיום ה-2:4 של מכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב/ספורט1

אכזבה עצומה בהפועל תל אביב הערב (שבת), אחרי ההפסד 4:2 למכבי פתח תקוה שבעקבותיו הקבוצה עלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום - כל זאת כשנותרו לה בקופה רק 12 נקודות עד סוף העונה. יוסי אבוקסיס סופר 9 משחקים על הקווים בלי ניצחון ותחתיו האדומים צברו 5 נקודות מ-27 אפשריות. המאמן אמנם הרבה להגיד בסיום ש"אנחנו לא נשברים" ו-"נרים את עצמנו", אבל נשמע מאוד-מאוד מאוכזב, כמעט שבור.

לטעם הרע של ההפסד של הפועל תל אביב הצטרפה תקרית במנהרת השחקנים. מיד אחרי שמכבי פתח תקוה עלתה ל-2:4 בתוספת הזמן, עוביידה חטאב, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, רץ להתגרות באנשי הספסל של האדומים בצורה מופגנת ומכוערת. סלים טועמה ניסה להתעמת איתו וספג כרטיס אדום, בעוד חטאב ראה כרטיס צהוב. אחרי שריקת הסיום המנהל של הפועל תל אביב ניסה להגיע לחטאב פעם נוספת במנהרת השחקנים, אבל אנשי הקבוצה החזיקו אותו והרחיקו אותו משחקן היריבה.

שחקן מכבי פתח תקוה, עוביידה חטאב, מתגרה באנשי הספסל של הפועל תל אביב. איהאב גנאים מנסה להרגיע אותו. קובי אליהו
עוד תקרית לרזומה. חטאב/קובי אליהו
המנהל של הפועל תל אביב סלים טועמה. קובי אליהו
טועמה רותח/קובי אליהו

"גם בשבוע שעבר כשספגנו בדקה ה-99 היה תסכול, לא פחות מהיום", אמר אבוקסיס, "היום שילמנו על כל טעות. עשינו טעויות קשות מאוד בספיגות. יכולנו להשוות בהחמצה של עומרי במצב של 3:2... מתסכל מאוד. כבשנו שני שערים והיינו שווים הרבה יותר, אבל בתקופה כזו כששום דבר לא הולך... ספגנו היום ארבעה שערים מחוץ לרחבה שזה נדיר מאוד...".

אבוקסיס הוציא את הקפטן דן איינבינדר כבר בדקה ה-27, אחרי הופעה מאוד חלשה ומעורבות ישירה שלו בספיגות: "הכדורים היו ברגליים שלנו, עשינו טעויות מאוד קשות. ראיתי שפחות הולך לדן ורציתי להוציא אותו עוד לפני כן. זה בסדר, קורה בכדורגל שיש יום כזה".

המאמן סיכם: "ברור שאלו ימים לא קלים למאמן כדורגל, כל כך הרבה זמן בלי ניצחון. צריך לדעת לקבל את הביקורות בתקופות האלה. כמאמנים אנחנו צריכים להרים את עצמנו ואז את השחקנים. אנחנו חזקים ולא מורידים את הראש. בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים יהיה אחד המשחקים הכי חשובים שלנו. יכול להיות שנהיה מתחת לקו האדום בסוף המחזור הזה. זה מאוד כואב, אבל אנחנו מרימים את הראש ולא מוותרים".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"שילמנו על כל טעות". אבוקסיס/קובי אליהו

עומרי אלטמן שחזר מפציעה, נכנס הערב כמחליף, כבש צמד בדקות 73 ו-77, ורשם החמצה גדולה בדקה ה-79. "כואב מאוד, המצב לא טוב - לא מוראלית ולא מבחינת נקודות שאנחנו צוברים", אמר בסיום, "עכשיו מכבי פ"ת במקום אחר. במקום לסבך אותם איתנו בתחתית נתנו לה לברוח. קשה לרדוף אחרי פתיחה בעייתית שספגנו שני שערים במחצית הראשונה. חזרתי אחרי ארבעה שבועות של שיקום טוב, כל המחליפים נכנסו טוב והיה מומנטום חיובי... אני בטוח שאם הייתי משווה ל-3:3 גם היינו מנצחים"

החלוץ הוסיף: "יש בית"ר בבלומפילד בשבוע הבא וכולם מבינים מה זה המשחק הזה ומה זה לשחק בו. לא האמנתי שנגיע למצב הזה, פתחנו טוב את העונה... אבל אין מה להתעסק בזה, אנחנו חיים את ההווה, המצב על הפנים. אני בטוח שאם ננצח בשבוע הבא יחזור קצת האוויר".

על ההתגרות של עוביידה חטאב: "לא יודע, נראה לי שזה משהו אישי שלא קשור לכדורגל. הוא מתעסק בדברים כאלה... ניצחת, לך תחגוג עם האוהדים שלך ועם הקבוצה שלך. חבל בשבילו כי הוא שחקן טוב ובזה הוא מתעסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully