וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "היה לי ברור שבלי אליפות, לא אשאר עוד שנה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 22:17

אחרי ה-1:4 המרשים, מאמן מכבי חיפה התייחס להחלטה למנות את ברק בכר: "מתח ביני למועדון? אני רק מודה להנהלה". אליפות? "יש לנו עוד 6 גמרים". ברדה: "אם לא הבהרתי לשחקנים כמה המשחק הזה חשוב, אני לוקח את זה עליי"

שחקני מכבי חיפה לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע/דני מרון

שעות ספורות אחרי שמכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה, הגיעה התשובה של הירוקים: מכבי חיפה הביסה 1:4 את הפועל באר שבע, עם צמד של דין דוד. האלופה צימקה את הפער ממכבי תל אביב בחזרה לשבע נקודות, כשהחלוץ נהנה מבישולים של סק והשוער כיוף, אבל פספס הזדמנות להשלים שלושער ראשון בקריירה. דדיה הוסיף עצמי ופודגוראנו חגג שער בכורה בליגת העל, אולד-עומאר צימק בשער מרהיב. קורנו, שספג צהוב תשיעי, יחמיץ את הדרבי מול הפועל חיפה במחזור הבא.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
לא מוותרים. חיפה/דני מרון
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
זה נראה טוב. שימיץ' חוגג/דני מרון

מסאי דגו, שליכד את שחקניו למעגל בסיום, אמר: "במלון אמרתי לשחקנים שאנחנו בני אדם, ראינו את התוצאה בבלומפילד, אבל אמרתי שכל עוד יש סיכוי אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. מול סכנין היה משחק גרוע בשבוע שעבר, ואני שמח שלחצנו היום, הלחץ הכי טוב שלנו השנה, מול קבוצה איכותית, ורשמנו ניצחון אדיר.

"במעגל בסיום אמרנו שיש לנו עוד 6 גמרים, ואנחנו צריכים להאמין. לא יודע אם זו יכולת של אלופה, אנחנו בינתיים במקום השני. ידעו שבאר שבע לוחצת ברמה גבוהה, וכל מה שתרגלנו השבוע קרה - השתחררנו מהלחץ, וזה בא לידי ביטוי, ואני מאושר".

על המינוי של ברק בכר: "ידעתי שכל מה שאעשה - קידום צעירים, הצלחה באירופה - ידעתי שאם לא אביא אליפות יהיה קשה להמשיך עוד שנה. זה מועדון עם לחץ משוגע ואני נהנה מכל רגע. גם בתקופות הקשות אני נהנה. אני שומע דיבורים על מתח ביני לבין המועדון, אבל אותי מנחה הכרת הטוב. ההנהלה עשתה מהלך אמיץ עם המינוי שלי, ואני שמח על זה, וכל עוד אני פה אני מכיר תודה".

על האפשרות שאולי ייקח אליפות אבל ייאלץ לעזוב: "אני מאמין ביכולת שלנו לקחת אליפות, אבל אני מכבד את ההחלטה של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
ייאבק עד הרגע האחרון. דגו/דני מרון
שי אליאס, יוני סטויאנוב שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. דני מרון
ככה נראים רגע לפני המשחק הכי חשוב? באר שבע/דני מרון

אליניב ברדה: "התחלנו טוב, ולחצנו טוב, ואחר כך היה משחק רע מאוד שלווה בטעויות פטאליות, ומול חיפה אצלם אתה משלם על זה, ומ-2:0 קשה לחזור. אם לא הבהרתי לשחקנים כמה המשחק הזה חשוב, אני לוקח את זה עליי.

"קיבלנו שערים רכים. השער השני במיוחד - שוער בועט, וחלוץ מוצא את עצמו מול השוער שלנו, זה משהו שלא יכול לקרות.

"בכדורגל צריך לדעת לעשות 'נקסט'. אי אפשר לתקן את המשחק הזה, אלא רק ללמוד למשחק הבא, ונצטרך ללמוד מהדברים שקרו היום ולשפר. יום רביעי יהיה משחק חשוב, ויכול להיות שזה ישב על השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully