וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "רוצים להמשיך להנות", דראפיץ': "לא הייתי מאריך לעצמי חוזה"

בני ריינה חגגה עוד ניצחון בעונה חלומית: "באנו בגישה נכונה". מאמן בני סכנין התלוצץ והודה: "יש להם יותר איכות מקדימה"

מכבי בני ריינה חזרה לנצח עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים אחרי 0:2 היסטורי על בני סכנין, שהיה לדרבי המגזר הראשון אי פעם בפלייאוף העליון. קייס גאנם ושער עצמי של מארון גנטוס עשו את ההבדל עבור הקבוצה של שרון מימר, שהיה ביציע, ובמקומו היה על הקווים עוזרו, יגאל אנטבי.

"באנו בגישה נכונה. לא היו הרבה הזדמנויות, אבל במחצית השנייה הגענו למספר מצבים שהביאו לנו את הניצחון", סיפר אנטבי בסיום. "סוד הקסם? לבוא צנועים, לעשות את העבודה בצורה טובה. אנחנו בעונה נפלאה, רוצים להמשיך להנות ולנצח".

סלובודן דראפיץ' ניסה למצוא את הסיבות להפסד והתייחס לעתידו אחרי הארכת החוזה: "עד 30 מטרים הגענו, אבל משם לא מצליחים למצוא מסירת עומק. יש להם שחקנים איכותיים יותר מקדימה, ככה הם ניצחו את המשחק. נצטרך לחפש פתרונות התקפיים, לא בעטנו לשער כמעט. לא מרוצה מהמשחק, לא מרוצה מהתוצאה. ננסה להתקרב לריינה. נצטרך לשחק יותר טוב, אנחנו קבוצה צעירה וחדשה. אין שחקנים שהלכו לים. המשחק הבא מול באר שבע ואנחנו רוצים להראות טוב לקראת העונה הבאה. הארכת החוזה? כמו שהמשחק היה נראה עכשיו, לא הייתי מחתים את דראפיץ'".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"לא הייתי מחתים את דראפיץ' אחרי המשחק הזה". דראפיץ' עם הומור עצמי/מאור אלקסלסי

קייס גאנם על השער החשוב שלו והניצחון בעונה המדהימה של בני ריינה: "לא קל להגיע להרבה מצבים, בסוף נתתי את הגול והגיע הניצחון הזה. החמצתי הרבה, אבל אמרתי לעצמי שבסוף זה יגיע. בני ריינה זה מקום מדהים, עשינו פלייאוף עליון שזה הישג גדול. לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, חושב על המשחקים שנותרו. רוצה כל משחק לתת את השערים".

גנטוס סיכם: "למרות ששלטנו כל המשחק היינו חלשים. במחצית השנייה היינו יותר טובים, אבל ספגנו את השערים מטעויות שלנו. רצינו להילחם על מקום חמישי, עכשיו זה יהיה קצת קשה. נילחם כל משחק. שמחים מאוד שדראפיץ' נשאר, הוא נותן לנו את הדרך להצליח. נקווה להצליח גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully