וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול ממשיך לייצב את מכבי נתניה: "רואים קבוצה אחרת"

21.4.2024 / 10:30

במועדון החמיאו למאמן, בעיקר על כך שייצב את ההגנה. בן שבת ושדה צפויים לפתוח כבלמים גם בחצי גמר הגביע, אזולאי: "עובדים קשה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי נתניה גברה 0:1 על הפועל ירושלים אמש (שבת) והצליחה להכניס הרבה שקט למערכת לקראת חצי גמר הגביע נגד הפועל באר שבע שיערך ביום רביעי הקרוב בבלומפילד. בעקבות הניצחון, עשתה נתניה צעד גדול מאוד גם להבטחת ההישארות בליגה, אולם במועדון ימתינו לתוצאה של אשדוד הערב נגד חדרה כדי לראות מה יהיה הפער מהקו האדום בסיום המחזור כולו.

כרם ג'אבר שלא שיחק אמש בשל פציעה וגם ג'ואל אבו חנא, שנגרע מההרכב ברגע האחרון, צפויים להיות כשירים למשחק חצי הגמר. גם בוריס אנו, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת צהובים, ישוב להרכב.

זה היה המשחק השלישי של מרקו בלבול, שרשם בינתיים שני ניצחונות ותיקו ובנתניה החמיאו למאמן בעיקר על כך שהצליח לייצב את משחק ההגנה והקבוצה כבר לא סופגת כפי שספגה לפני שהגיע. איתי בן שבת ויובל שדה שוב פתחו בעמדות הבלמים ונראה שגם בחצי הגמר הם יקבלו מבלבול את חולצת ההרכב במרכז ההגנה.

אוהדי הקבוצה כבר בטירוף לקראת המשחק ברביעי בבלומפילד ועד כה למעלה מ-10,000 צהובים-שחורים הבטיחו את מקומם באצטדיון.

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה לצד עוז בילו בר כהן. ברני ארדוב
זוכה למחמאות. ובצדק. בלבול/ברני ארדוב

"אני אוהב להוביל את הקבוצה ואני אוהב לתת ביטחון לשחקנים. אבל זה לא קשור אלי, אלא שפתחנו את העיניים וראינו איפה אנחנו", אמר הקשר איתן אזולאי שחזר לאחרונה להרכב. "רואים קבוצה אחרת, שנלחמת, שעובדת מאוד קשה. הם בעטו פעם אחת לשער ורואים קבוצה מאומנת. לא אמרתי שלא היינו מאומנים לפני, פשוט אנחנו יותר שומרים על ההגנה, קודם כל לא לספוג ואז לעשות התקפה".

על העונה האישית שלו והמחשבות על האולימפיאדה: "ברור שהראש גם במשחקים האולימפיים, אבל קודם כל אני חושב שאצטרך לעשות עבודה טובה במכבי נתניה. כלום לא נגמר, יש לנו עוד להישאר בליגה ואת חצי הגמר. הראש בינתיים פה בליגה ובגביע, כשהכול יסתיים אחשוב על המשחקים האולימפיים. גם המשפחה שלי גרה בפריז אז זה מאוד מרגש. אני עושה את המקסימום ועובד מאוד קשה כדי שייקחו אותי למשחקים האולימפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully