וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לפנאתינייקוס: מכבי תל אביב ניצחה 77:90 את באר שבע

הצהובים רשמו ניצחון 18 ברציפות בליגה, רגע לפני פתיחת סדרת הפלייאוף ביורוליג ביוון. סורקין בלט עם 21 נק' ו-9 ריב'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

שלושה משחקים בשבעה ימים זה רצף שמכבי תל אביב כבר מכירה בשילוב של הליגה ואירופה, וגם רגע לפני פתיחת סדרת פלייאוף היורוליג מול פנאתינייקוס. הערב (שבת) הקבוצה של עודד קטש רשמה ניצחון 18 ברציפות במסגרת המקומית עם 77:90 על הפועל באר שבע והיא תגיע ליוון בשבוע הבא במומנטום אדיר.

הרבע הראשון הלך צמוד כשווייד בולדווין (8 נק') וג'ו תומאסון (11 נק') הובילו את הצהובים ליתרון מוקדם, אך גרנט שרפילד (16 נק' ו-6 ריב') ואיגור קולשוב (10 נק' ו-6 ריב') ענו בהתאם וקבעו 24:26. מייק לואיס (13 נק') נכנס לעניינים והעביר את המומנטום לאדומים, לפני שג'ון דיברתולומאו (8 נק') ורומן סורקין (21 נק' ו-9 ריב') התעוררו ביכולת טובה מחוץ לקשת עם 46:52 בהפסקה.

אנטוניוס קליבלנד (8 נק') וג'יימס ווב (11 נק' ו-7 ריב') קיבלו את הדקות שלהם והחזירו עם רבע שלישי גדול והיתרון צמח ל-59:72. ג'קינן גאנט (15 נק') עוד ניסה להחזיר את באר שבע לתמונה, אבל זה כבר הפך להיות משחק במעמד צד אחד עם עוד ניצחון לרצף עבור הצהובים.


קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (9 ריב') 21, ג'יימס ווב (7 ריב') וג'ו תומאסון 11 כ"א, ג'וש ניבו 10, תמיר בלאט (7 אס'), אנטוניוס קליבלנד, ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומאו 8 כ"א, ג'ייר כהן (7 ריב' ו-5 אס') ועומר מאייר 2 כ"א. ירין גולדמן שותף ולא קלע.

קלעו להפועל באר שבע: גרנט שרפילד (6 ריב') 16, ג'קנין גאנט 15, מייק לואיס 13, חואקין שוכמן ואיגור קולשוב (6 ריב') 10 כ"א, ג'רוויס וויליאמס (9 ריב') 8, רועי פריצקי 3, סאם איוריו 2. נטע סגל ויואב ויטלם שותפו ולא קלעו.

תמיר בלאט חוגג עם ג'וש ניבו מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון 18 ברציפות לפני פנאתינייקוס. ניבו ובלאט/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

איגור קולשוב פתח את המשחק עם שלשה, ג'ו תומאסון ענה עם אחת משלו ו-ווייד בולדווין העביר את היתרון לצד הצהוב. בולדווין תפר עוד סל מחוץ לקשת וסל של תומאסון הגדיל את היתרון ל-4, לא לפני שגרנט שרפילד שמר על האורחת בתמונה. ג'רוויס וויליאמס המשיך לצמצם מהקו, כשמנגד תמיר בלאט גם הוא דייק מהעונשין ושלשה של שרפילד קבעה שוויון. חואקין שוכמן העביר את היתרון לצד האדום עם 24:26.

רבע 2

בלאט צלף מחוץ לקשת והוריד את ההפרש לנקודה, גם ג'ון דיברתולומאו דייק מהשלוש ושמר על ההתמודדות צמודה. בולדווין המשיך את מבול השלשות מפתיחת הרבע השני ויחד עם רומן סורקין היתרון שב לצד הצהוב. וויליאמס ושרפילד המשיכו לבלוט באדום, תומאסון קלע שלשה גדולה והיתרון המשיך לנוע מצד לצד. קפטן הצהובים וסורקין הגדילו את ההפרש והקפטן עם שלשה גדולה קבע 46:52 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. GettyImages
רבע שני נהדר. דיברתולומאו/GettyImages

רבע 3

ג'וש ניבו הגיע לדו ספרתי והעלה את מכבי ליתרון דו ספרתי לראשונה הערב. מייק לואיס סחט סל ועבירה שהוריד בחזרה את היתרון לחד ספרתי, עד ששלשה של בלאט החזירה את המומנטום לצד הצהוב. ג'יימס ווב הוסיף נקודות ראשונות במשחק ואנטוניוס קליבלנד הגדיל ל-14 הפרש. עומר מאייר שעלה מהספסל עם אסיסט נפלא סידר לווב הטבעה שקבעה 59:72 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

ווב וסורקין המשיכו את אותה מגמה מהרבע השלישי שהעביר את ההתמודדות לצד אחד וההפרש חצה את רף 20 הנקודות. וויליאמס ושרפילד הגיבו מהצד השני ולפתח היתרון הצהוב לא היה נראה כל כך מאיים. שוכמן הוסיף עוד ושלשה של קולשוב קבעה הפרש 11 בלבד. סורקין שוב היה האיש של קטש במאני-טיים ואפילו ירין גולדמן קיבל דקות מהספסל. בסיום, 77:90 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully