וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד חוטף אחרי ההברזה: "שונא אותו, המילה שלו לא שווה דבר"

שחקן העבר פרדריק וייס תקף את הכוכב שבחר בנבחרת ארה"ב על פני צרפת, וקרא למנוע את השתתפותו באולימפיאדה: "אדם רע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

במהלך השבוע החולף פורסמה בתקשורת האמריקאית רשימת 12 השחקנים שייצגו את ארצות הברית בטורניר האולימפי בכדורסל, ביניהם ג'ואל אמביד. מי שלא תיהנה משירותיו היא נבחרת צרפת, שתארח את הטורניר בפריז, אחרי שהסנטר המוכשר של פילדלפיה הפר את הבטחתו לייצג את הטריקולור - כפי שנחשף אתמול (שישי) ב-"RMC". היום שחקן העבר פרדריק וייס תקף את אמביד.

באתר הצרפתי חשפו מכתב ששלח אמביד לנשיא עמנואל מקרון ב-2021, בו ביקש מהאחרון לתמוך במאמציו להשגת אזרחות צרפתית מאחר שהוא "לא רוצה לשחק בשום נבחרת אחרת". אלא שכידוע, כוכב הסיקסרס שנולד וגדל בקמרון התאזרח בארצות הברית חודשיים לאחר שהוענק לו הדרכון הצרפתי, והחליט לבחור ב"דרים טים" על פני הנבחרת שזכתה במדליית הכסף האולימפית ב-2021.

על כן, וייס התבטא בחריפות נגד אמביד: "הוא טוב בכדורסל באותה מידה שהוא רע כאדם. אני שונא אותו על מה שעשה. הוא העליב את צרפת כולה, זו שערורייה, בושה!", זעם וייס, שזכה בעצמו במדליית כסף אולימפית עם נבחרת צרפת במשחקי סידני 2000, וכיום משמש כפרשן ב-"RMC".

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. Tim Nwachukwu, GettyImages
צרפת לא תשכח לו את זה. ג'ואל אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

בנוסף, הוא קרא לשלילת האזרחות הצרפתית כדי למנוע מאמביד לשחק במשחקים האולימפיים: "לא אכפת לי מהתירוצים שלו, המילה שלו לא שווה דבר. כשינחת עם נבחרת ארצות הברית בשדה התעופה, שיגידו לו 'היי, אתה לא מורשה להיכנס למדינה. לך הביתה! זה מה שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully