וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתום ונעול: מכבי פתח תקוה אלופת הליגה לנוער

שבוע אחרי שהבטיחה את התואר מעשית, המוליכה הבלתי מנוצחת גברה 1:2 בחוץ על רמת השרון וסגרה את הסיפור גם באופן רשמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

מכבי פתח תקוה השלימה היום (שבת) את זכייתה באליפות ליגת העל לנוער בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר שניצחה 1:2 בחוץ את הפועל ניר רמת השרון במחזור ה-26. אנאס סרסור ויהלי שבו, הבן של חיים שבו, כבשו לזכות האלופה החדשה מול שוויון זמני של אופיר גודוסי, והפער בפסגה צמח ל-20 נקודות, כשנותרו ארבעה מחזורים לתום העונה ולמכבי פתח תקוה עוד משחק חסר.

חמש שנים אחרי האליפות ההיסטורית בכיכובם של ליאל עבדה וארד בר, יש למכבי פתח תקוה דור חדש שחלקו כבר השתלב בהרכב הקבוצה הבוגרת. היא פתחה את העונה עם 11 ניצחונות רצופים שיצרו יתרון 12 נקודות בפסגה, ומשם המשיכה להסתדר גם ללא ניב יהושע ולירן חזן שעלו לסגל הבוגר. חזן בן ה-17 הספיק לכבוש שמונה שערים בחצי עונה לפני שקפץ כיתה, יהושע תרם שלושה והחזיק את מרכז השדה וגם מלך השערים רן מאיר (תשעה כיבושים) נעדר בחודשיים האחרונים בגלל פציעה.

כל זה לא מנע ממכבי פתח תקוה להישאר נקייה מהפסדים ולהציג הגנת ברזל (12 ספיגות בלבד לאופק מליקה, שוער נבחרת הנוער) במהלך הדהירה לעבר התואר, כשבמאזנה 20 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "ברכות לחבורה הצעירה והמוכשרת של מכבי פתח תקוה על זכייה מרשימה נוספת באליפות הנוער. מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, מקצועית וניהולית, היא מופת לטיפוח דור העתיד של המועדון ובלא מעט מקרים גם של הכדורגל הישראלי. מחמאות לאופיר מנהל המחלקה ולתמיר מאמן הקבוצה על הזכייה בתואר וכמובן לחברי אבי לוזון על ההשקעה העצומה והאהבה הגדולה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully